2012 blograpport

Zoals alle WordPress-gebruikers, heb ook ik een jaarrapport gekregen voor het voorbije jaar.

Vorig jaar postte ik 150 nieuwe logjes. In totaal 120 afbeeldingen werden daarbij geüpload. De drukste dag van het jaar was 5 juni met 158 bezichtigingen. Het populairste bericht die dag was Ontvrienden.

Dit zijn de logjes met de meeste bezichtigingen vorig jaar:

Blijkbaar krijgen m’n schrijfsels nog een hele tijd na publiceren aandacht dus, want 4 van deze 5 logs werden al gepubliceerd in 2011!

Welke zoektermen werden meest gebruikt om op m’n log te belanden?
Dit zijn Selah Sue, 90, Lippy Kids, Doordenkertjes en Sanne Putseys.

Bezoekers kwamen in 2012 vooral vanuit volgende sites direct naar mijn log:

Mijn bezoekers kwamen vooral uit België. Ook uit Nederland en de Verenigde Staten kwamen nieuwsgierige bezoekers.

Op mijn logje “Ontvrienden” werden de meeste reacties geplaatst (58)

De Top 5 van de reageerders:

Hierbij wil ik alle bezoekers bedanken, en hoop jullie nog vaak te mogen begroeten op mijn log!

En nu een fantastisch weekend toegewenst!

Liefs,

Billy

26 gedachtes over “2012 blograpport

  1. O ja? Ik blog ook bij wordpress, waarom weet ik niets van dat annual report? Hmpf. Ik zal wel hebben zitten dutten 😉 Leuk om te lezen en zien van waar, wie en hoeveel belangstelling er voor je berichten was. Zie je meteen dat je alle moeite niet voor niets hebt gedaan! Maar het belangrijkste blijft natuurlijk het plezier van het bloggen. Kijk…dat staat er dan weer niet tussen 🙂

    • belangrijk vind ik die ook niet hoor, John. Wel interessant. Het verbaast me bvb. dat er zoveel bezoekers uit de VS komen, al zal dat hoofdzakelijk met die toch wel beperkte deelnames aan Photo Friday te danken zijn.

  2. Wat een leuke wetenswaardigheden, volgens mij doet blogspot daar niet aan …
    Ik kom nog wel een keer terug Billy, opdat je mij opnieuw kunt begroeten 😉

  3. Ik vind dat wel leuk om weten,……..wie er allemaal komt, hoeveel mensen je blog lezen,……..en wie er reageert,…..en we lezen jouw blogje, omdat het zo heerlijk herkenbaar is en uit het leven gegrepen!!!

  4. Hallo,
    Wist niet eens dat zoiets bij WordPress bestond. Altijd interessant om te weten natuurlijk, naar wat lezers zoeken. Welke onderwerpen populair zijn en uit welke hoek de wind meestal waait. Bij Blogger wordt wel een score bijgehouden hoe vaak een bericht wordt gelezen, maar van een jaarrapport is geen sprake, mijns inziens. Natuurlijk is het leuk wanneer lezers reageren en jouw postjes waarderen. Het geeft alvast een soort voldoening voor de geleverde moeite. Nog evel succes in het nieuwe blogjaar.

  5. Voila sè, ik zorg voor bezoekers 🙂 Wel leuk om zo eens te weten hoe en wat, je bent eigenlijk wereldberoemd Billy 😉
    Tot de volgende begroeting!

  6. Heel leuk gevonden dit,
    een jaaroverzicht is altijd interressant om even op terug te kijken. Een heel goed idee …
    maar na zes jaar elders bloggen, en nog net geen jaar op blogspot leek mij dat te kort om over te beginnen.
    Mss volgdne jaar. Groetjes ♥

dit vind jij er van...