90

Mijn vakantie werd al goed ingezet. Vrijdag en gisteren al bijna de hele tijd bezoek over de vloer gehad, en vandaag zal dat niet anders zijn.

Want morgen wordt mijn moeder 90 jaar, en dat vieren we vandaag met mijn broer en zijn gezin en onze kids natuurlijk er ook bij. We hebben een gevarieerde visschotel besteld, en met aangepaste wijn erbij zal ook mijn moeder wel kunnen smullen, want ook zij is een echte lekkerbek.

En vanavond moeten we dan nog naar mijn schoonzus voor de verjaardag van mijn nichtje…het kan niet op!

Vasten doen we later wel… 😉

Groetjes!

Billy

21 gedachtes over “90

  1. Proficiat met je moeder, wat fijn dat ze nog steeds kan genieten van een lekker etentje. Als je op haar lijkt heb je nog heel veel te goed. Voor straks smakelijk eten.
    Groetjes.

  2. Proficiat met je moeder!!
    Mijn oma zou nu 93 jaar zijn als ze nog leefde maar 3 maanden na haar 90ste verjaardag is ze overleden maar wat een mooie leeftijd is dat he 🙂

  3. van ’t ene feest naar het andere? 😀

    een dikke proficiat aan de jarigen, maar een allerdikste proficiat voor je moeder, billy!

    ik wens haar nog heel veel gelukkige én gezonde jaren!
    geniet nog lekker lang van elkaar!!

  4. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder…. wat zal ze een bijzonder leven hebben gehad. Haar kindertijd is heel anders dan de tijd van nu. En wat een luxe hebben we nu met al die uitvindingen die men gedaan heeft….

dit vind jij er van...

