39 gedachtes over “Pauze/Stop

  1. Bloggen moet plezant blijven en een pauze inlassen is de goede keuze als je denkt dat het een verplichting wordt.Spijtig maar wat ook je keuze mag zijn.Ik wens je een fijne tijd en al het goed voor u n al wie voor u belangrijk is.

  2. Héél jammer. Jouw blog was altijd een klein feestje (-: Al de leuke dingen die je (in het weekend) deed.
    Maar ik respecteer uiteraard je keuze. Het geeft ook rust om ergens mee te stoppen. Wie weet wat voor leuks je ervoor in de plaats gaat doen.
    Billy, het ga je goed!
    Lieve groet

  3. Ach ja, ken het idee en gevoel, ik ben er maar 3 jaar uit geweest, lange blogpauze, hahahaha het bloed gaat ooit weer kruipen waar het niet gaan kan 😉 Dus wees voorzichtig met weg gooien 😀

    En laat ik nu net een flashback neer hebben gezet, hahahaha

    Tot Ooit Billy!
    Ik zal je zeker missen.
    X

  4. Begrijpelijk Billy… af en toe een pauze inlassen is niet slecht en als het er dan niet meer van komt, tja, dan is het zo. Ik ben er zeker van dat wat je telkens beschreef over het genieten in je leven, zeker zal blijven doen. Blijf genieten !

  5. Wat jammer. Maar ik heb er alle begrip voor. Been there myself. En gezien dit jouw blog is, lekker doen als je je daar beter bij voelt. Heel veel plezier met wat je ook gaat doen en misschien tot ooit!

  6. ik begrijp je helemaal Billy, ik heb dat ook al een paar keer gehad…
    onlangs nog… als blogger dan niet meewerkt baal je helemaal,

    maar Billy, een goeie Pauze kan zo heerlijk helpen voor elk probleem,
    en zo niet…
    vond ik het fijn je te leren kennen.

    het ga je goed,
    xxx

  7. Via een ander blog bij jou terechtgekomen. Ik las dat je uit Waregem komt. Dat trok mijn aandacht omdat wij daar jaren gekampeerd hebben.
    Soms is ( tijdelijk ) stoppen met een blog een goed besluit. Groeten!

  8. Jammer Billy!! Maar begrijpen doe ik het zeker, ik begon in 2005 en ben afgelopen jaren ook er even tussenuit geweest. Bloggen is nu bij mij weer terug, maar ook minder….het echte leven neemt veel tijd voor mij in beslag, daar ligt ook mijn prioriteit! Wat je ook doet Billy…het gaat je goed en zorg goed voor jezelf…wie weet tot ziens/horens!!

  9. Dat vind ik echt heel erg jammer. Ik kom heel graag bij je lezen.
    Maar ik begrijp het wel. Zelf stopte ik ook na jaren.. maar.. ik ben weer terug begonnen 😉
    Hopelijk krijg jij later ook terug zin! Vergeet dan niet om me een seintje te geven, hoor.

  10. Jeetje … ‘k heb net vandaag mijn eerste blog sinds tijden geplaatst … en ik dacht … laat ik als eerste eens bij Billy kijken. Jammer 😦 maar ik begrijp je helemaal.

  11. Ik kwam nog even kijken of de pauze misschien voorbij was. Helaas niet, al begrijp ik je redenen. Ik blog sinds 2003 en het is soms best lastig vol te houden naast werk en een sociasl leven. Ik hoop dat er veel nieuwe dingen op jouw pad mogen komen!

dit vind jij er van...