Einde vakantie

ziezo, mijn vakantie zit erop! Vanavond hervat ik mijn nachtwerk weer…

Ik kan terugblikken op een fijne, en ook drukke vakantieperiode.
Begon met ons weekendje Barcelona, en verder ook:

  • veel gefietst, zowel met de stadsfiets als met de racefiets enkele mooie tochten gemaakt. Ook deelgenomen aan de fietsdodentocht in Bornem.
  • enkele vriendenavondjes gehad, toffe babbels met de nodige hapjes en drankjes
  • uitreiking gehad van de winnaar van de Tourprono die ik jaarlijks organiseer. Die winnaar was onze schoonzoon, en de overhandiging van de gewonnen som ging gepaard met champagne en hapjes
  • een dagje aan zee met onze vrienden, bij schoonbroer en schoonzus
  • afgesloten met ons jaarlijkse straatfeest gisteren, waarop we voor het eerst schitterend weer hadden

Nu weer de gewone gang van zaken, en wellicht ook weer meer aanwezig in blogland… 😉

Groetjes,

Billy

34 gedachtes over “Einde vakantie

  1. Hier in Roeselare zie je ook meer en meer verkeer wat betekent dat voor heel wat mensen de dagelijkse sleur weer begonnen is. De herinneringen en de foto’s van je vakantie daar zal je het verder mee moeten doen. Mooie liedjes duren niet lang zeggen ze.

  2. De tijd vliegt als je het fijn hebt. Volgende keer maak je er maar een verschrikkelijk saaie vakantie van, dan zal ze gevoelsmatig véél langer duren. *steekt tong uit*

  3. Klinkt goed. Ik vind het altijd zo leuk en mooi om te zien dat je echt geniet van dingen. En dan niet alleen de grote dingen, maar ook de kleine dingetjes in het leven. Dat is een hele mooie instelling. Kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen.

  4. Dat was een fijne vakantie hé Billy!
    Zoetie heeft ook getwijfeld om mee te doen aan de fietsdodentocht, maar had de dag daarvoor een rit gereden van 152km, de Davitamon Classic… het zal misschien voor volgend jaar zijn.

  5. Je hebt blijkbaar een heel leuke vakantie gehad! Van de dodentocht heb ik al heel veel gehoord, van de fietsendodentocht nog nooit! Zo een straatfeest is ook altijd leuk, bij ons is dat het laatste weekend van juni

  6. Vakanties duren áltijd te kort. Al zou je een half jaar krijgen, dan nóg..
    Maar je hebt leuke dingen gedaan en mooie herinneringen gemaakt. En daar gaat een mens nou juist voor op pad.
    Lieve groet

dit vind jij er van...