Weekendverslag 20 & 21 augustus

Het was alweer een druk weekendje voor ons.

Zaterdag was een kennis jarig, en gingen we gewoontegetrouw gaan feliciteren. We werden in de tuin ontvangen, en dronken er iets lekkers op. Terwijl we ook genoten van de hapjes op tafel trok de hemel helemaal dicht, en bij de eerste druppels nam iedereen iets mee naar binnen, waar we aan de huiskamertafel het “vieren” verderzetten. De druppels werden omgezet in een echte stortbui, vergezeld van een serieuze wind. Omdat we met de fiets waren was het dus wachten geblazen om weer naar huis te rijden. Gelukkig bleef de bui niet zo lang hangen en konden we na nog een drankje weer huiswaarts rijden.

Net op tijd om bezoek te ontvangen ’s avonds. Bezoek voor een etentje. Dus weer aperotijd gevolgd door een lekkere maaltijd. Toen ons bezoek weg was bleef ik nog enige tijd hangen met onze dochter en schoonzoon, om te kijken naar de Olympische Spelen op tv. Zo werd het tegen 4h ’s morgens voor ik naar bed ging…

Zondagmorgen kwam schoonzoon mij ophalen om samen met kleinzoon nog eens te gaan zwemmen. Was al een hele tijd geleden trouwens.
’s Middags werden we in restaurant de Hooiopper verwacht voor een familie-etentje ter gelegenheid van mijn moeders verjaardag (vorige maand 95j oud geworden). De zaak was helemaal volzet, waardoor het af en toe wat langer duurde voor we de volgende gang uit ons menu kregen geserveerd, maar we hebben echt heel lekker gegeten voor een relatief lage prijs. Top!
Na het etentje konden we nog net een kwartiertje meepikken van de voetbalwedstrijd tussen ons favoriete ploegje en Eendracht Aalst. Onze jongens stonden toen al 0-3 achter, wedstrijd gespeeld dus. Na de wedstrijd werd er lange tijd nagebabbeld, en het was dan ook al laat toen we ons huis opzochten en ons bed konden opzoeken…

Groetjes,

Billy

16 gedachtes over “Weekendverslag 20 & 21 augustus

  1. Dat was weer een genotvol weekend, en de OS, hahahaha ik heb alleen bewust naar syncrhoonzwemmen gekeken, maar ja, die moest ik streamen werd nergens zelfs op de BBC niet op tv uitgezonden, nou ja, gelukkig is het beeld van mijn laptop ook goed 😉

    X

  2. Gefeliciteerd aan je mama!

    Zo’n fijn weekend, dat jullie hadden.
    Maar tot 4u in de ochtend naar de televisie kijken.. dat zou mij nooit lukken 😉

dit vind jij er van...