Verrassing!

Het is al enige tijd stil hier, en dat valt te verklaren door de vakantie waarvan ik nog tot en met 15 augustus kan genieten. Na mijn blogjes over ons mooie weekend in Barcelona, nu hoog tijd voor dit. Want toen we uit Barcelona thuiskwamen, kwam onze buurman met een pakketje af voor mij persoonlijk, aan huis geleverd door Post.nl. maar doordat we er niet waren dan maar aan de buur toevertrouwd.

Op 14 juni vierden Sheila & Puck hun 1-jarig blogbestaan, en de twee vriendinnen wilden voor deze gelegenheid een medeblogger verrassen. Ik had daarom ook een reactie achtergelaten, helemaal niet verwachtend dat ik ook tot winnaar zou uitgeloot worden. Maar tot mijn grote verrassing bleek dit dus wel het geval!
Het pakket dat ze mij toestuurden was met veel liefde en zorg verpakt, jammer genoeg heeft vrouwlief die verpakking al weggegooid… De doos bevatte 6 Nederlandse speciaalbiertjes, helemaal geknipt voor mij dus!

P1050795

N° 20 Bondgenoot van Brouwerij Kompaan uit Den Haag

Nobel X van Brouwerij St. Christoffel uit Breda

De Prael I.P.A. van Brouwerij de Prael uit Amsterdam

Stout 6 van brouwerij Maximus uit Utrecht

Blanco van Brouwerij Oersoep uit Nijmegen

Emelisse Blond van Brouwerij Emelisse uit Kamperland

Die staan nu mooi te wachten in de koelkast om gedegusteerd te worden… 😉

Bedankt, Sheila & Puck!

Liefs,

Billy

 

 

 

36 gedachtes over “Verrassing!

  1. Leuk dat het geslaagd is. Sterker nog, we hadden besloten om een pakket samen te stellen op basis van de persoon die zou winnen. Bij jou hadden we gelijk zoiets van…. Nederlandse biertjes! Super om te lezen dat dat goed bedacht is. Geniet er van!

  2. O wat leuk zeg! JIj verdient dat! ZE konden dat pakketje aan niemand beter dan aan jou gestuurd hebben! Tenzij naar mij natuurlijk 😉

dit vind jij er van...