Nieuw jaar, nieuw…

Eindejaar, terugblikken op het voorbije jaar en uitkijken naar een nieuw jaar.
Voor mij was 2016 een jaar met een grote beslissing die een ingrijpende verandering bracht in mijn leven. Een grote, welgemeende sorry voor wie ik hiermee verraste of hiermee gekwetst heb.
Maar het heeft me ook geleerd dat de mensen die respect hebben voor die beslissing me blijven steunen, en daar ben ik ontzettend dankbaar voor.
2017 wordt een jaar met nieuwe uitdagingen, nieuwe vrienden en nieuwe liefde. Samen met hen die me dichtbij staan zoeken naar evenwicht en vrede in mijn leven.

Ik wens jullie allen een prachtig 2017 toe, boordevol liefde en vriendschap, lekker eten en drinken, prachtige muziek, voldoening in de hobby’s, maar bovenal een goeie gezondheid!!!

Billy

22 gedachtes over “Nieuw jaar, nieuw…

  1. ook blij verrast nog eens iets van onze Billy te horen en leuk te lezen dat alles vlot verloopt, een fijn 2017 en tot lezens hé, groetjes

  2. Aloha Billy! Zelf ook een tijdje uit blogland geweest … maar langzaam aan teruggekomen 😉
    Ik wens je alle geluk en gezondheid in 2017!
    Maar, omdat ik waarschijnlijk het één en ander gemist heb, ben ik net als ‘Menck’ en ‘loesjezaakjes’ ook nieuwsgierig … wat is het waarmee je ‘ons’ hebt verrast of gekwetst?

  3. Ik wist alleen van een blogpauze/stop. Verder maak je ons inderdaad nieuwsgierig. Hopelijk horen en lezen we weer van je hier in 2017. Verder het allerbeste voor het nieuwe jaar en een goede gezondheid.

  4. Ik lees hier even meer tussen de regels geloof ik dan ooit gedacht, hoe dan ook lieve Billy, natuurlijk ben je gemist door mij, maar soms is een pauze van groot belang, als iemand dat snapt en weet, ben ik het wel met 3 jaar pauze, maar zoals je ziet, je bleef gewoon in mijn reader en wens ik jou nu een heel fijn nieuwjaar toe.

    Dat als jouw wensen en dromen maar uit mogen komen!

    ❤ ❤ ❤

  5. Ik hoop dat je evenwicht en vrede vindt en gewoon gelukkig mag zijn. Dat wens ik je uit de grond van mijn hart.
    Mensen hebben soms zo hun redenen om te stoppen met bloggen en soms is het nodig, het blijft wel jammer dat lezers de verkeerde conclusies kunnen trekken omdat ze niet juist weten waarover het gaat..
    Gemeende groetjes!

  6. Billy! Wat leuk om iets van je te horen.
    Uiteraard de allerbeste wensen voor 2017. Voor jou en allen die je lief zijn!
    Warme groet.

  7. Gelukkig nieuwjaar Billy! Ja misschien heb je wel goeie redenen om te stoppen met bloggen , of gewoon even geen zin. Wat het ook is, het gaat ons geen sikkepit aan. Iedereen is een vrij mens! Veel geluk verder in je leven moesten we niets meer van je horen!

dit vind jij er van...