Selah Sue – Raggamuffin

Sanne Putseys (Selah Sue is haar artiestennaam) is hot in de Belgische muziekscene! Pas 22 jaar oud, en nu al een ster in wording…

Vorige week nog sleepte zij de Franse Prix Constantin in de wacht, nadat ze de voorbijgaande jaren al ettelijke prijzen won, en daarvoor ook bijzondere erkenning kreeg bij andere artiesten zoals Milow, Novastar, Jamie Lidell en Prince.

Haar muziek wordt vooral gekenmerkt door haar akoestisch gitaarspel en haar opmerkelijke, soms ietwat fragiele stemgeluid. Volgende week, 31 oktober, speelt zij in een uitverkocht Vorst Nationaal

Muzikale groetjes!

Billy

♥

Meer weten over mijn muzieksmaak: klik hier
Mijn muziekcollectie: klik hier

20 thoughts on “Selah Sue – Raggamuffin

  1. hé, ik had de naam al gehoord, gewoon omdat hij me opviel, goedklinkend en origineel, maar ik had nog nooit iets van haar gehoord, laat staan dat ik wist dat ze Belgische was!
    maar dit nummer staat me zeker aan,
    maakt me nieuwsgierig naar meer, op naar YT!
    bedankt Billy!

  2. Sterke stem!! Ben jij er ook? De 31e?
    Ik ben ooit in Vorst Nationaal geweest en weet hoe giga groot het daar is. Dus het zegt wel wat, dat het uitverkocht is.

  3. Ja, superrrrrrr! Aanstormend talent … ze was eens te zien in het Nederlandse tv-programma D(e)W(ereld)D(raait)D(oor). Dijk van een stem … voortreffelijke Engelse uitspraak ook … zou op het eerste gezicht niet bedenken dat ze eigenlijk Belgische is 😉

  4. Billy wederom bedankt voor het laten horen van voor mij nieuw talent. Tijdens het beluisteren van bijna haar hele cd , moest ik direkt aan Adele in combi met AmyWinehouse denken.Twee wereldsterren. Wat een mooi meiske, daar gaan we nog veel meer van horen. Thnx

dit vind jij er van...

