Elbow – Lippy kids

Na een deugddoend en bij momenten heftig feestweekend, is het tijd om op rust te komen.
En dit gaat heel goed met dit prachtige liedje van Elbow, dat vorige week de “Hotshot” was op Studio Brussel.

Lippy kids staat op hun nieuwste album, “Build a rocket boys“.
Volgens zanger Guy Garvey gaat de song over het terugblikken op de eigen jeugd, en is het een oproep om kinderen ook kind te laten zijn. Een mooie gedachte…
Het leverde op Werchter ook een bijzonder mooi moment op, interactie tussen band en publiek. Ik heb altijd bewondering voor bands die erin slagen om het publiek zo te begeesteren…


Muzikale groetjes,

Billy

Meer weten over mijn muzieksmaak: klik hier
Mijn muziekcollectie: klik hier

28 gedachtes over “Elbow – Lippy kids

  1. Helaas, ook deze muzikanten komen niet voor in mijn “Oh ja” lijst 😦 Ik moet mij toch serieus meer gaan verdiepen in nieuwere en oudere muzikanten heb ik al door. Gelukkig zorgt jouw blog ervoor dat ik dan eens wat meer ga luisteren!

  2. Ik kom alleen ffkes gauw je de groeten doen, ben ffkes thuis voor de was en cavia’s, je muziekske luister ik wel weer als ik zondag thuiskom!
    Fijne avond Billy en liefs!

dit vind jij er van...

