Minder mobiel

Na mijn laptop, die het vorige maand begeven heeft, was het gisteren de beurt aan mijn gsm. Ik had mijn eenvoudige Samsung 2210B nog gekregen als kerstgeschenk, zelfs 2 keer! Had ik toen dat 2e exemplaar gehouden, dan had ik meteen een nieuwe… :-P. Maar ik ruilde die in voor enkele cd’s toen.

Voorlopig heb ik nog een oudje uit de kast gehaald, waarvan het openklappende scherm niet helemaal meer sluit, en dat ook regelmatig uitvalt. Ik ben al een tijdje uit op een smartphone, ik vind het zo’n handig ding om iets op te zoeken. En tegenwoordig zitten er zoveel handige app’s op, die je ook wel op afzonderlijke apparaten kunt vinden, maar in zo’n smartphone allemaal in één toestelletje.

En we moeten ook wat mee met de tijd hé…

Groetjes,

Billy

 

29 gedachtes over “Minder mobiel

  1. Mijn nieuwere toestelletje begaf het en toen had ik gelukkig ook nog mijn ouwetje wat nog keurig werkt en een smartding, daar zit ik niet echt op te wachten.

  2. Hier ligt er ook nog een hele oude gsm als noodoplossing moest de mijne het begeven maar ik vrees dat die ouwe geen redding zal brengen want de oplader is spoorloos 😦

  3. Ik heb nog een toestel uit de oertijd 🙂 en wil enorm graag een smartphone, maar ik vind het enorm duur en ben bang voor verslaving, zolang dit toestel het uithoudt blijft hij bij me :-), of Big moest me verrassen onder de kerstboom,……sprookjes bestaan niet zeker 🙂

  4. Dag Billy,
    het is toch algemeen geweten dat wanneer er iets stuk gaat,
    het wordt vervolgd … ik kan het weten hehe.

    Fijn dat het WE met bubbels goed is meegevallen.
    Groetjes ♥

  5. De volgende zal ook wel zoiets zijn, maar voorlopig doe ik het nog met ouwe ding. Eerst mijn nieuwe laptop gewoon worden. 😉
    Veel plezier en hopelijk vergeet je nu niet te bloggen.

  6. Zo pas geleden hadden we nog niets van dit alles en nu bijna verslaafd. ’t is wel gemakkelijk allemaal maar ook heeft het iets komisch als je al die mensen tegen zich zelf hoord praten waar je ook komt.
    Groetjes.

  7. ik heb een minismartphone gespaard met proximuspunten, maar ik leer er niet mee werken! Alleen in Canada ben ik er wel eens mee op facebook geweest, in hotspots zoals in de luchthaven! Ik zit overdag al genoeg op de computer, en dat is meer dan voldoende! Veel succes bij je zoektocht!

  8. Ik heb 2 weken geleden een smartphone gekocht maar ik kan er nog altijd niet goed mee werken. Ik geraak af en toe wel eens op internet maar van de apps begrijp ik echt niets 😦
    Veel plezier en succes met het zoeken naar een nieuwe gsm!

  9. Hallo Billy,
    Ja, na een nieuwe laptop, nu op weg naar een smartphone. De evolutie op de voet volgen heet zoiets. Hier doen we het nog met een Nokia en zolang het toestel zijn ding doet, zijn we nog niet echt aan vervanging toe. Al die gadgets zijn natuurlijk leuk, maar wel verslavend. Straks komt de factuur om de hoek kijken… Alvast een prettig weekend gewenst.

  10. Als ze het begeven merken we pas hoe verslingerd we zijn geraakt aan de electronica. Dit is voor mij juist een reden om geen smartphone aan te schaffen. Fijne zondag!

  11. Och…belangrijkste is toch, dat jij zélf mobiel blijft Billy;-)
    Maarre..sterkte toch maar er mee;)
    Liefs van mij..;)

  12. Hallo,
    Ja dat café ligt inderdaad een beetje afgezonderd van de buitenwereld. Maar je kan er niet naast zien. De hof staat vol met huifkarren en allerlei prullaria, kunst volgens anderen. Blijkbaar kan men dat soort huifkarren afhuren om een tochtje te maken, voorzien van een hapje en een drankje. Het was in elk geval een bezienswaardigheid op zich, zoveel is zeker.

  13. Goed excuus dus om een nieuwe te kopen! Ik heb ook een smartphone (Nokia), toch wel handig om je mails te checken! Ideaal zou een Iphone zijn maar ik vind ze aan de dure kant, zoals alles van Apple eigenlijk, supermooi maar superduur!

dit vind jij er van...