Update laptop

RIP!

Toen we mijn laptop terugbrachten bleek de grafische kaart naar de knoppen. En aangezien die aan het moederbord vastzit, zou er een nieuw moederbord in moeten, wat een onaanvaardbare kost is.

De conclusie was dus snel gemaakt, het wordt een nieuwe laptop.
Gisteren ben ik al enkele winkels afgegaan, op zoek naar de beste configuratie voor ons budget. En ik denk dat ik al mijn zinnen gezet heb op een ……..

Maar daar lees je later meer over, als ik op m’n nieuwe exemplaar kan loggen. Voorlopig is het wat behelpen met het minilaptopje (past bijna onder m’n handen!), wat niet erg handig is (en ook een stuk trager), zodat het wellicht nog een tijdje kan duren voordat ik alle nieuwe logjes heb bezocht.

En morgen vertrekken we met onze vriendenbende naar de Champagnestreek voor ons jaarlijkse vriendenweekend. Het zal dus heel het weekend stil zijn van deze kant… ;-)

Alvast een fijn weekend!

Liefs,

Billy

28 reacties op “Update laptop

  1. RebelGirl zegt:

    Geniet jij er maar lekker van!! Des te blijer zijn we als je weer helemaal terug bent…

  2. Op zo’n manier is stilte geen enkel probleem. Zolang het maar een prettige oorzaak heeft. En in de tussentijd kun je lekker veel foto’s maken. Die kunnen meteen je nieuwe laptop inwijden. Een heel fijn vriendenweekend. (Hopelijk wordt het bij jullie betere weer dan bij ons…) Plezier!

  3. Suske zegt:

    de Champagnestreek zal wel meer deugd doen dan een nieuwe laptop.
    geniet er maar met volle teugen van en volgende week zie je dan wel !

  4. J@n. zegt:

    Dan wens ik je veel plezier en suc6 met je nieuwe lappie!

  5. Ik ben benieuwd wat voor één het geworden is. Net als m’n lief een MacBook Pro?
    Is wel een geweldige snelle laptop van Apple.
    Veel plezier tijdens je vriendenweekend.
    Groetjes
    Mara

  6. ZON-nebloem zegt:

    Je hebt gelijk, eerst is het weekend, geniet er van samen met je vrienden, en de wijn is daar heel lekker dus…..

  7. klaproos zegt:

    als jij de keuze gemaakt hebt billy, dan ehhh zal je binnen kort razendsnel bloggen:-)

    toi toi toi

  8. Saskia zegt:

    Veel plezier bij de Champagne streek!
    Fijn weekend :)

  9. Chantal zegt:

    Kan eigenlijk alleen maar zeggen: FIJN WEEKEND

  10. Ik ben benieuwd naar je nieuwe speelgoed. Geniet van je vriendenwekend in Frankrijk !

  11. LJ zegt:

    Héél veel plezier tijdens je weekendje Billy, en ik ben benieuwd naar de nieuwe laptop! Moet er binnenkort misschien zelf ook eentje kopen.

  12. datzalwel zegt:

    Fijn weekend Billy, met de vrienden zal het zo stil niet worden denk ik.:-))
    Groetjes.

  13. Voetje zegt:

    Geniet van het fijne weekend en niet te zat terugkomen he ;)
    Ik ben wel benieuwd naar je nieuwe laptop en waarom je die gekozen hebt.

  14. Joris zegt:

    Hallo Billy,
    Ho maar, een nieuwe aanwinst op komst. Zal natuurlijk in het begin even wennen zijn en een beetje sleutelwerk aan de configuratie, alvorens alle persoonlijk voorkeuren zijn ingesteld, maar dan ben je natuurlijk vertrokken op de digitale snelweg met een nieuwe bolide. Veel succes alvast met de nieuwe aankoop, maar toch eerst maar eens genieten van een weekendje weg en waar kan je beter toasten op het nieuwe speelgoed dan in de Champagnestreek nietwaar. Geniet ervan met volle teugen en tot een van de volgende gelegenheden.

  15. bea zegt:

    Veel plezier in de chapagnestreek!!

  16. bea zegt:

    Hahaha, ik zag het net voor het weg was: Champagnestreek, dat trekt er meer op :-)

  17. amazony zegt:

    Was fijn om je blogje eens te doorbladeren, leuke-interessante logjes ! Aanschaf ve nieuwe laptop ? Jaah zwijg me stil… is niet eenvoudig om juiste kwaliteit-configuratie-prijs te vinden, wens je er veel succ6 mee en ben benieuwd… Geniet nu maar eerst vd champagne… (streek) :-)

  18. Ollie zegt:

    Ola , laat een slokske voor Ollie over hee ! prettig weekend jongen ! En geniet !!!!

  19. platoonline zegt:

    Ik ben benieuwd wat je hebt gekocht, Billy.
    Een heel fijn weekeinde gewenst in de Champagnestreek.

  20. Oei een nieuwe laptop, ik heb er eentje van het werk,………makkelijk natuurlijk :-),……..en zo’n weekendje, zalig, wij gaan ons city-trip budget gebruiken als extra budget voor tafel en stoelen, zodat ik mijn goesting kan kopen, allee onze goestign :-) :-)

  21. ♥Inge♥ zegt:

    Gecondoleerd met het overlijden van je laptop! Succes met het zoeken naar een nieuwe!
    Heel fijn weekend, enne niet te veel bubbels drinken! ;p

  22. chrissebie zegt:

    Mja, jammer van je laptop! Ben wel blij voor jou dat je op weekend kan! Hopelijk hebben jullie nog wat mooi weer! Enne , breng een paar fleskes mee hé!

  23. justm3 zegt:

    Veel plezier op het vriendenweekend! Ik ben benieuwd naar welke laptop het gaat worden.

  24. Liann. zegt:

    Je weekend is inmiddels al bijna om. Hopelijk hebben jullie het leuk gehad!

  25. Wat vervelend als de laptop stuk is. Bij ons kort geleden ook…
    Maar inmiddels een nieuwe en ik ben er erg blij mee. zo’n kleintje is ook niet alles he haha.

    Fijn weekend!

  26. Desire zegt:

    Het zal weer even wennen zijn, een nieuwe laptop. In ieder geval hoop ik dat je een fijn Champagneweekend hebt en tot over een tijdje, dan … ;-)

  27. redstar zegt:

    Ja, ook die kan kapot en gelijk een groot nadeel van een laptop is de geïntegreerde grafische kaart.

  28. [...] mijn laptop, die het vorige maand begeven heeft, was het gisteren de beurt aan mijn gsm. Ik had mijn eenvoudige [...]

dit vind jij er van...

