Terug de fiets op

Vandaag heb ik m’n helm voor het eerst kunnen testen, en ik ben heel tevreden. Mooi tochtje gedaan, een 66 km op de teller. De voorbije dagen was het wat frisjes, met die noordenwind, maar vandaag viel het heel goed mee. Ideaal fietsweer eigenlijk.

En er wordt weer heerlijk zomers weer voorspeld voor het weekend, dat belooft!

Groetjes!

Billy

21 gedachtes over “Terug de fiets op

  1. Echt testen kon je hem niet natuurlijk, en ik hoop dat je dat nooiy zal doen.
    HEt weer is al weken hartstikke mooi om te fietsen. Vind ik dan 😉

  2. FIjn dat ie lekker zit , Dacht ook dat het bij de 24 graden voorspelt werd , maar het zit nog niet volledig open zo te zien .. XX

  3. Nou fris is het zeker niet meer. Fijn dat je nieuwe helm goed bevalt. Maak er samen met je vrouw een mooie zondag van.

  4. Antwoord op je vraag: het is niet koud. De vrijwilligers hebben namelijk een zeer slim opwarmsysteem bedacht. Het water was heerlijk verfrissend.

    Ik hoop dat het bij jou minder hard waait dan hier!

  5. hi Billy
    wat een weertje zeg, we hebben echt niet te klagen de laatste dagen.
    Ik heb niet veel gedaan in het weekend, wel boodschappen en was en strijk, maar deze week was het zo druk op school, dat ik echt het weekend nodig had om eens bij te tanken
    nog een fijne week
    groetjes

dit vind jij er van...