Weekendverslag 14 & 15 augustus

Zaterdagmorgen ben ik na 3 uurtjes slaap opgestaan om mijn schoonbroer te helpen. Hij was nl. bezig om ons terras uit te breiden met de overschot aan klinkers die we hadden. Het was een lastige dag, voortdurend aan de slag met zand en cement. We hadden wel geluk met het weer. Enkel 's avonds kregen we nog een regenbui te verwerken, maar toen was het werk bijna af. Ik was erg blij om me in de zetel neer te ploffen, en na een korte verkenning van weblogland m'n bed op te zoeken.

Zondag relatief lang uitgeslapen, en na het ontbijt hebben we het wekelijkse bezoekje aan m'n moeder gebracht. Daarna zijn we ons abonnement gaan ophalen in de kantine van onze favoriete voetbalploeg, waar we hadden afgesproken met vriend F. Daar natuurlijk wat blijven plakken, en daarna huiswaarts om te eten.
In de namiddag zijn we met onze vrienden bij onze zoon geweest, waar er enkele uurtjes gekaart werd. En ik had alweer succes… 😉
's Avonds hebben we nog samen met de kids en hun partners bij ons thuis naar het voetbal gekeken op tv, en daarna was het alweer tijd voor bed.

Afgelopen nacht is het dan beginnen regenen, en dat duurt nu nog steeds verder. Voor mijn part mag het nu wel stoppen hoor!

Groetjes!

Billy

15 gedachtes over “Weekendverslag 14 & 15 augustus

  1. Dus alweer een welbesteed weekend en regenen heeft het hier ook wat gedaan 28 milimeter, dat wil zeggen: 28 liter op iedere vierkante meter, ’n hele plas! Maar vandaag heeft het hier helemaal nog niet geregend en het was goed fietsweer voor m’n dagelijkse rondje.
    Gr. J@n.

  2. Zaterdag was een prachtige dag ja. Hier ging het pas zondagavond regenen. Nou ja regenen, hozen, wolkbreuk hoe oomschrijf je zoveel water in hemelsnaam??????
    Gelukkig was je terras al bijna klaar. Nu hopen op zonnig weer zodat je er nog gebruk van kunt maken dit jaar 🙂
    groetjes INge

  3. Hier begint het nu te regenen, net was het nog droog, gisteren ook, met heerlijke zon, en zo kort geslapen maar wel een prachtig terras gelegd, dat is dan ook weer heel wat waard!
    XXX

  4. Wat zal je zaterdagnacht heerlijk geslapen hebben na zo’n drukke dag! En het terras is gelegd, dat is toch ook wel fijn. Net als de hulp van je schoonbroer. Verder klinkt het als een leuk vol weekend, zoals jij eigenlijk altijd wel hebt.

  5. Fijn dat je terras af is, heerlijk ook dat je hulp kreeg! Het weer is er nu niet naar om buiten te zitten maar ik heb geruchten gehoord dat er weer een hittegolf komt!
    Heb een fijne avond!

  6. Zo jij bent actief bezig zeg! En je wordt zo nog rijk van dat kaarten 🙂 Hier ook vandaag de hele dag regen en dat in mijn vakantie!! Maar het schijnt donderdag weer op te knappen. Ik hoop het echt…..ik wil nog wel een paar dagen aan het strand liggen.
    Fijne avond

  7. de regen mag idd ophouden !!! Maar ik vrees want terwijl ik hier zit te lezen 🙂 wordt het serieus donker pfffffff hahaha … tof dat jullie elkander zo helpen en iets voor mekaar over hebben , dat maakt dat de zon dan toch ook op een of andere manier weer wat doorbreekt ! nog een fijne dag x

dit vind jij er van...