Customs – Justine

Sinds afgelopen weekend zijn wij de gelukkige eigenaars van een Philips Soundbar.

Soundbar 5120

Een stukje hardware waarmee je zo ongeveer alles kan afspelen van muziek en film en zo, en ook een tuner ingewerkt is. En dat op home-cinema niveau. Handig is dat de subwoofer draadloos verbonden is, en we dus geen kabel nodig hebben om er geluid uit te krijgen. Zo kan ik nu nog meer genieten van m'n favoriete muziek… 😉

En van muziek gesproken, in het Belgische pop- en rockgebeuren zijn er momenteel een heel aantal jonge bands die schitterende muziek maken. Ik noem lukraak weg: Balthazar, The Van Jets, Das Pop, Absynthe Minded, Arid,…
En ook deze Customs.
Dit liedje, "Justine" is al een oudere song van hen, maar was hier toch een dikke hit…

http://www.youtube.com/v/YkP3fG4e-kw?fs=1&hl=nl_NL

Groetjes,

Billy

20 thoughts on “Customs – Justine

  1. Ik stond er poos geleden nog naar te kijken, en te lusiteren. Geweldig geluid komt er uit die dingen. En draadloos ja. Ik vind de techniek gewoon weg heerlijk en steeds meer de goede kant op gaan.
    Deze song hoor ik zo nu en dan nog wel op Kink FM. Een zender die jij best goed zou vinden denk ik, en via de kabel binnen te halen.

  2. t’is weekend en muziek alom 🙂 maar daar treur ik niet om !!! Zalig draadloos , staat toch een pak netter .. en minder stof ! Van de klank kan ik niet meespreken , want nog niet uitgeprobeerd … Dit nummer kende ik niet 🙂 oepssss … wel leuk gemaakt , maar niet 100% mijn ding … Niet naar pukkelpop? Grtjs en fijn weekend nog

  3. tja, die apparaten zijn echt mannenspeeltjes.
    gert kan er ook helemaal week van worden.
    ik kijk het liefst op mijn oude teeveetje en luister al jaaaaaaren mijn muziek op een bose cd speler.
    helaas doet het geluid op ijn computer het niet…..:(

  4. dat worden oordopjes insteken zekers, als je aan uw deur voorbijkomt 🙂
    mooie installatie. Ik zal er een nieuwe aanschaffen als ik een nieuw tv toestel koop,maar zolang de oude nog werkt, blijft die staan.
    En behangen is ook niet aan mij besteed. Ik heb hier geen bepleisterde muren, dus moet ik wel schilderen, maar het was eens leuk om te behangen
    nog een fijne zondag
    groetjes

dit vind jij er van...

