Heel gezin jarig op dezelfde dag

WULVERGEM – Groot feest ten huize van Wannes Arnaert en Caroline Ryde in Wulvergem, in de Westhoek, waar gisteren mama en boreling Anouk thuiskwamen. De jongste dochter van het koppel is geboren op 7 februari, net als haar ouders en zusje Axelle.

‘Toen we elkaar zes jaar geleden leerden kennen, wisten we uiteraard niet dat we op dezelfde dag jarig zijn’, zegt Wannes, die geboren is op 7 februari 1984 en steenkapper van beroep is. ‘Toen Caroline me vertelde dat ze op de 7de februari 1986 was geboren, geloofde ik haar aanvankelijk niet.’
Caroline geraakte in mei 2005 zwanger van haar eerste kindje. ‘Het was er ons helemaal niet om te doen om een kindje te krijgen als verjaardagsgeschenk. Eigenlijk was Axelle al eind januari verwacht. Toen de geboorte maar uitbleef, heeft de gynaecoloog de bevalling in gang gezet.’
Vier verjaardagen samen vieren is prettig. Hoe meer zielen hoe meer vreugd, zeggen ze ook in Wulvergem. ‘We zullen daar natuurlijk ieder jaar één groot feest van maken’, zeggen de dolgelukkige ouders.
Willen Wannes en Caroline een volgende baby ook op 7 februari? ‘Daar hebben we het nog niet over gehad,’ lacht Wannes. ‘Mocht Caroline dat willen, dan moeten we in mei opnieuw manoeuvres doen’, schatert hij. 

bron: www.nieuwsblad.be

23 gedachtes over “Heel gezin jarig op dezelfde dag

  1. Das toch niet normaal meer zeg…… Ik heb hier zelf 4 en 8 december en 12 december als verjaardagen binnen het gezin. En dat vind ik al veel en dicht op elkaar……
    groeten Inge

  2. Zolang alles nog thuis woont is het leuk denk ik. Maar zodra de kinders op hun eigen gaan, in de toekomst . . . dan wordt het keuzes maken.

  3. Nee zeg, da’s met recht een magische datum met een magisch getal die overigens iedereen schijnt te hebben! Lijkt me toch niet zo alles op één dag vieren, ik hou wel van een feestje, heb ze dan liever wat meer verspreid.
    Groetjes, Gonny.

  4. ‘Elk voordeel heb z’n nadeel.’
    Je bent wel in één keer een klap geld aan cadeaus kwijt!
    Maar, je hoeft maar één keer per jaar op verjaarsvisite.
    Zal toch een beetje een teleurstelling zijn wanneer een eventuele volgende baby niet op 7 februari geboren wordt.

  5. Lijkt mij niet leuk, een verjaardag is toch iets speciaals.En wat te denken als de kids de deur uit zijn, iedere keer weer opnieuw afspreken wie er nu weer op de datum zelf zijn verjaardag mag vieren! Niet leuk!
    Groetjes!

  6. Goh, lijkt me ook niks als iedereen op dezelfde dag jarig is… 1 verjaardagscadeautje kopen betekent dan meteen bankroet!!
    Doen ze in Belgie trouwens ook aan Valentijnsdag? Zo ja; fijne dag morgen!! En zo niet, dan net zo goed een fijne dag gewenst natuurlijk!!
    Liefs,
    Cin

  7. Oh noemen ze dat zo in België…..
    Zal ik vanavond is tegen manlief zeggen…..
    Gaan we nog manoeuvres doen vanavond?
    Ik denk niet dat ‘ie gelijk spontaan ja roept!
    Hahah!
    Groetjes ikke

  8. hij is leuk.
    Lekker makkelijk , zo alles op een dag vieren. Alhoewel dan heb je ook maar eens per jaar de gelegenheid om lekker door te zakken.
    Twijfel twijfel, ik ga er eerst eens een nacht over slapen.
    Zo nu eerst een jeagermaister en dan vlug onder de wol
    Bier smaakt me even niet.
    Kraker.

  9. mmm nu misschien nog wel handig maar later als ze de deur uit zijn…..grijnsss.
    HE!!!weer emoticons zie ik!!!ha!!!ga ik bij jou de eerste zetten!

  10. Hoi Billy,
    Wij vieren hier de verjaardag van onze 2 zonen ook op dezelfde dag…moet ook want het is een 2-ling. 🙂
    Heb je weblog gevonden via een weblog van goede vriendin Rietje.Zij is er momenteel nog niet aan toe om verder te doen,maar ik stel voor dat we haar een beetje pushen,mss dat ze dan de draad wel weer oppakt.
    Sinds vorige week heb ik zelf ook een weblog in elkaar gestoken, bertvdb.web-log.nl.Ga gerust ns piepen en een reactie is natuurlijk altijd leuk hé.

  11. ik vind het voor mijn meiden al niet leuk dat ze neit afzonderlijk een dag hebben dat ze in de spotlight staan.
    ze moeten nu hun mooie dag altijd met elkaar delen.
    dus alle 4 op dezelfde dag jarig zijn??
    nee dank je.
    moest wel even lachen om het verhaaltje… het zla je maar overkomen

  12. En ik vind het al onhandig genoeg om op dezelfde dag als mijn zus jarig te zijn
    tis me wat, ik zou het zelf echt niet willen, allemaal op één dag hihi

  13. Jij ook een fijn weekend Billy, geniet van het mooie & lekker koude weer ;-), ik heb ff gekeken naar jouw link, ja ook mijn muziek hoor hihi…heerlijk!
    Doei, liefs Bettina

dit vind jij er van...