Vrijdag

alweer vrijdag…nog één nachtje werken en kan ik ook het weekend ingaan.
Er gebeurt niet zoveel de laatste tijd dat het vermelden waard is, en in het komende weekend moeten we enkel zondag naar m’n schoonzus gaat eten.
Maar geen nood, er staat  nog voldoende op de agenda de komende weken…maar dat vertel ik later wel

Ik wens jullie in elk geval een fijn, leuk en liefdevol weekend toe!

22 gedachtes over “Vrijdag

  1. Je maakt me wel nieuwschierig hoor Billy,…
    Maar oke dan das juist leuk hou ik wel van.
    Toch een fijn weekend gewenst en geniet er dan maar van zoals jij het wilt. Kan je nu ook lekker eens doen waar jij zin in hebt.
    En dat eten zal best smaken.
    Genietse doen wij ook.
    Liefs Genot xxx

  2. Hmm, ik denk dat we maar eens moesten gaan vissen, samen met die van hofstadstel…
    Maar wat je ook doet, doe het lekker en veel plezier alvast Billy!

  3. oohhh benieuwd waar je nu weer op weekend gaat hahaha..maareh..het is je gegund hoor! geniet er van..maar dat zal ik volgende week nog wel is komen zeggen!!

  4. Tja,dat heb je wel eens van die weekendes dat er weinig tot niet te doen hebt,naast de gewonen dingen dan.
    hier in NL net zo hoor.
    mijn weekende was ook zo voorbij.
    En ben al weer begonen aan een nieuwe week.

  5. dus alle callorieen die je er van weekend af hebt gelopen heb j er zondag bij je schoonzus weer aan gegeten.
    LOL
    ach ja dat is ook een manier om je gewicht op peil te houden
    de omgeving ziet er mooi uit en je hebt er mooie foto’s van gemaakt.
    liefs

dit vind jij er van...