Bastille – Good grief

Zoals je wellicht weet volg ik de hedendaagse muziek ook op de voet. Logisch als je trouwe luisteraar bent van Studio Brussel… 😉

In de Afrekening, de hitlijst die door de luisteraars zélf samengesteld wordt, staan tegenwoordig wel erg veel mooie nummers. Favoriet Muse met Reapers, Bazart met Goud, Black Box Revelation met War Horse, Faces on Tv met Travelling Blind, The Van Jets met Shit to Gold, het fantastische Radiohead (nog steeds!) met Burn the Witch, het eveneens fantastische én Belgische Balthazar met Wait any longer, Tame Impala met The Moment, the Red Hot Chili Peppers met Dark Necessities, zijn er een paar voorbeelden van.

En eveneens in de lijst het Britse Bastille met dit Good grief…
We worden verwend… 😉

 

Muzikale groetjes!

Billy

❤

Meer weten over mijn muzieksmaak: klik hier

Mijn muziekcollectie: klik hier

23 thoughts on “Bastille – Good grief

  1. Ik vind de video leuker dan de muziek, Het doet me teveel aan iets anders denken. Een stijl die uitgemolken wordt. Maar dat is mijn mening. 🙂

dit vind jij er van...

