Medeleven

Alvast bedankt aan iedereen, voor het medeleven met het overlijden van onze vriendin.

Deze namiddag bracht ik een laatste groet in het funerarium, vergezeld van onze dochter. En ja, er vloeiden traantjes…en we knuffelden samen. Vrouwlief kan zo’n bezoek aan een overledene niet aan, wat haar beslist niet kwalijk genomen wordt.
In onze naam liet ik een mooie boodschap achter in het rouwregister.

Vrijdag begrafenis, waarna we door de familie werden verzocht om deel te nemen aan de rouwmaaltijd. Wordt nog even slikken…

Groetjes,

Billy

21 thoughts on “Medeleven

  1. Sterkte Billy, voor jou, je vrouw en heel je vriendenkring en familie van de vriendin. Er zin op het afscheid is het laatste wat je kan doen. Ook al valt dat zwaar.

  2. Fijn dat er begrip is voor de afwezigheid van je vrouw. De kracht van rouw is dat het vaak verbroedert, dat mensen in een cirkel om elkaar heen gaan staan, zodat anderen niet om kunnen vallen.
    Heel veel sterkte voor de komende tijd…
    Lieve groet ♥

  3. Jezus Billy, ben ik even ziek en mis ik dit, ook namens mij, mijn condoleances en vandaag dus al, heel veel sterkte, ik weet niet of het ook bij jullie nog regent maar dat is een soort van perfect dus voor zo’n verdrietig afscheid.

    heel veel sterkte voor jou en jouw familie, maar ook voor allen, haar eigen gezin, liefde, licht en kracht stuur ik jullie.
    ❤❤❤

dit vind jij er van...

