Onze fietstocht van zaterdag in beeld

Om je te laten zien waar onze fietstocht heen ging heb ik wat foto’s opgezocht op het wereldwijde web, want zelf foto’s nemen tijdens het fietsen doe ik bijna nooit…

Starten deden we dus aan het sportcentrum de Warande in Wetteren

20140807_155246
het openluchtzwembad op het domein

Van Wetteren ging het richting Schellebelle, waar volop aan de verhoging van de Scheldedijk wordt gewerkt, wat je duidelijk kan zien bij Willy hier en hier. Dit is nog een foto van voor de werken…

 

Daarna een saai stuk, tot we in Wichelen opnieuw de Schelde in zicht kregen, en de oversteek maakten naar Uitbergen.

verkenning Scheldeboorden: Uitbergen
langs het jaagpad

Daarna kwamen we in Berlare

56238152
De Bareldonkkapel

 

 

108809779
Het Donkmeer
wpluchtfoto
het populaire Donkmeer vanuit de lucht

En daarna reden we door de rustige Kalkense Meersen

bdimgp2828
Kalkense Meersen

En zo kwamen we langs de Schelde opnieuw aan ons vertrekpunt Wetteren…

fit_642x999_59531440

Groetjes!

Billy

28 thoughts on “Onze fietstocht van zaterdag in beeld

  1. Wat uitgekiend om zo aan mooie foto’s te komen van de omgeving waar je gefietst hebt. Je brengt me op een idee, ik hoef niet te zeggen om welk idee het gaat zeker (-:
    Ik kreeg het plaatsvervangend koud bij het zien van de foto van het zwembad.
    Lieve groet!

  2. een heerlijke tocht,
    zo laat ik me dat voorschotelen billy,
    met honden is het lastig fietsen hé.
    maar ik wandel graag een stuk mee,
    en ik zeg je dit,

    we hebben genoten🙂
    xxx

  3. Dat ziet er uit als een mooie tocht. Zeker met de zomer! Ik houd er van om dat soort tochten te maken, maar dan met de motor. Fietsen is gewoon niet echt mijn ding🙂

  4. Al goed dat je vooraf erbij schreef dat ze van het internet kwamen want die ene vanuit de lucht had me doen denken dat je mee de lucht was ingezogen vanop je fiets🙂

dit vind jij er van...

