Gewijzigde plannen

Pinkstermaandag had er normaal gezien heel anders moeten uitzien…

Als Nieuwjaarscadeau kreeg mijn schoonbroer van zijn dochters een ticket voor het optreden van AC/DC. Zoals gewoonlijk hadden zij 2 tickets gekocht, omdat ze weten dat hij altijd wel iemand vindt die wil meegaan, en zo niet alleen moet gaan. Meestal krijg ik dan de eerste kans, wat ook bij deze het geval was. Ik was meteen bereid om mee te gaan.

Al die maanden had ik dus niets anders verwacht dan dat ik er maandag bij zou zijn.
Afgelopen vrijdag echter kreeg ik te horen van schoonzus dat hij zijn kaarten terug ingeleverd had wegens de gekende perikelen met vervangend zanger Axl Rose. Ik was eigenlijk met verstomming geslagen! Als hij er niet naartoe wou omdat hij geen fan is van Axl Rose, waarom had hij me dan niet de eerste kans gegeven om die kaarten gewoon over te nemen? En me op z’n minst op de hoogte te brengen van zijn beslissing om de kaarten opnieuw in te leveren. Maar niks van dit alles, pas op het laatste moment dus vernomen dat mijn concertdag niet doorging.

Nu heb ik me niet echt verveeld die dag, maar het was toch anders…

Groetjes,

Billy

25 thoughts on “Gewijzigde plannen

  1. ’t Is echt niet fijn als je maanden naar iets uit kijkt en dan op het laatste nippertje gaat het niet door.
    Zonde toch, dat ze het niet eerst met jou bespraken.

    • er werd al heel wat over gediscussieerd, een zanger is toch wel de stem van de groep en bepalend voor de sound. Maar als ik de verslagen lees, heeft Axl Rose dat veel beter gedaan dan iedereen verwachtte!

  2. idd, brute pech, als je al die reacties er op naleest, ook al “zat” hij, letterlijk, in de plaaster het optreden kreeg vier sterren wat toch niet te versmaden is

dit vind jij er van...

