Wie weet het meest over mij?

Dit was de uitdaging die ik aan iedere lezer/volger voorschotelde vorige week. Helaas bleek mijn aanpak niet echt de goeie. Ik had iedereen in een reactie het volgende gestuurd:

“vergeef me dit off-topic berichtje, is echt een uitzondering die ik maak. Verwijder dit gerust na het lezen…

Zoals je misschien al hebt gelezen op mijn blog, wil ik alle blogvrienden/lezers uitdagen. En wel met het volgende: ik stelde mij al vaker de vraag hoeveel die lezers/volgers van mijn blog nu eigenlijk wel zouden weten over mij. Dit is dus mijn vraag: vertel me alles wat je over mij weet. Ik ben echt benieuwd wie me het beste kent. Volg je me nog niet zo lang, aarzel dan niet om deel te nemen want ook van jou kom ik graag te weten wat je intussen al over me weet.
Mail je weetjes door naar het mailadres dat ik voor deze reactie gebruikte. Deze uitdaging sluit af op zondag 8 mei om middernacht, denk er dus niet te lang over na. En doe geen moeite om nog een en ander over mij op te zoeken op mijn blog, want dit is tot maandag onzichtbaar voor iedereen.
Alvast bedankt voor je deelname!!!”

Ik had al in de mot nadat ik dit bij enkele lezers had gepost, dat die reactie niet gepubliceerd werd. Wellicht kwam dit bericht (vooral bij de WordPress-bloggers) bij velen in de spambox terecht. Ook het tijdstip van mijn actie was niet echt ideaal, want ook enkele bloggers profiteerden van het lange weekend om er tussenuit te trekken. Hierdoor was het aantal deelnemers aan mijn uitdaging dus eerder beperkt. En heb ik dus weer een lesje geleerd.

Tot mijn verbazing wist een jonge, vlotte, blonde meid uit Leuven – die me nu ook nog niet zo lang volgt – wel het meeste feitjes over mij te vertellen: Ann-Sophie . Op de voet gevolgd door een trio bloggers die ik al een hele tijd tot mijn blogvrienden mag rekenen: Lutje, Suske en Christa.
Proficiat Ann-Sophie (je hebt eeuwige roem verdiend), en bedankt aan alle deelnemers!

Groetjes,

Billy

32 gedachtes over “Wie weet het meest over mij?

  1. Nu je het zegt, ik ben eens gaan kijken en het zat in mijn spam… Jammer! Al denk ik dat ik nog niet zoveel zou kunnen vertellen over jou, ik heb mijn weg naar hier nog maar zeer recent gevonden :-).

  2. Sorry, dat je zo lang op mijn reactie moest wachten. Ik had helemaal niet door, dat ik al in het bezit was van je e-mailadres. Maar zoals ik je dan ook schreef in mijn e-mail.. ik ken je nog niet zo heel erg lang 🙂

  3. Ook ik heb niks ontvangen. Nu ik erover nadenk weet ik eigenlijk bijzonder weinig over jou, behalve het feit dat je erin slaagt om het leven zeer positief in te vullen, om alles eruit te halen wat er in zit (toch aan leuke zaken).

  4. Ik was inderdaad veel te druk met genieten van het heerlijke weer en het lange weekend en heb je mail daarom niet beantwoord. De volgende keer doe ik zeker mee 🙂 Liefst in de winter 😉

dit vind jij er van...

