Weekendverslag 30 april & 1 mei

Zaterdagnamiddag naar een tuincentrum geweest, op zoek naar een plantje voor in het mandje dat aan ons tuinhuis hangt. Een enorme investering, van wel € 2,5 voor 2 plantjes!…😀

In de vooravond stond een bierdegustatie gepland van onze bierproefvereniging. Deze keer kwamen bieren aan bod die gebrouwd worden ter herdenking aan WO I. Zowat alle biertjes vielen in mijn smaak, wat eigenlijk ook niet zo verwonderlijk is doordat ik (net als bij mijn muzieksmaak) een hele brede smaak heb.
Toevallig stond zaterdagavond ook een bluesoptreden gepland in het zaaltje waar ik met vrienden vaak naartoe ga, maar deze keer heb ik gepast. Na de bierdegustatie moest ik nog eten, en het zou te laat geweest zijn om dan nog naar Zingem te vertrekken.

Zondag verjaarde onze zoon, en we gingen hem feliciteren rond aperitieftijd. In de namiddag waren we afgesproken met onze fietsvrienden om ons jaarlijks bedevaartritje te maken naar Kerselare. Onze fietsvriendin heeft nu ook een elektrische fiets, en niks weerhoudt ons dus nog om wat meer glooiend parcours te fietsen, wat naar het Oudenaardse wel het geval is. Het was schitterend weer, enkel nog een frisse wind, en de terrasjes in Kerselare hadden dus enorm veel bijval. Gelukkig konden wij er nog een plaatsje bemachtigen, en er genieten van een lekker biertje als beloning voor onze (al bij al meevallende) prestatie. Op de terugweg naar huis stopten we nog even aan het rustoord van schoonmoeder, en in onze thuishaven deden we ook nog ons favoriete terrasje aan. En nadien thuis nog met de vrienden geklonken op onze mooie dag.

Groetjes,

Billy

23 thoughts on “Weekendverslag 30 april & 1 mei

  1. dat viel nog mee vind ik, mijn favoriete plantjes kosten 1,5€/stuk
    en dan de rest nog, je zit zo aan veel geld.
    Maar het is natuurlijk wel de moeite als ze echt beginnen te bloeien
    hopelijk hebben mijn groene vingers van gisteren veel succes in de zomer.
    En je weekend was weer goed gevuld zie ik

  2. Jaaaaaaaaaaaa een elektrische fiets! Dat is nog mijn grote wens voor nu, zodat ik ook wat grotere fietstochten weer kan maken, ik blijf nu toch beperkt en dan voor de boodschappen mijn gewone fiets ernaast, dan heb ik eigenlijk wel al heel veel bereikt😀

    X

  3. Wat een leuk weekend hadden jullie weerom.
    Gefeliciteerd aan de zoon!

    Het doet deugd hé.. dat zonnetje.. en dan terug op een terrasje kunnen genieten van een lekker drankje.

dit vind jij er van...

