John Lennon – Imagine

John Lennon zou op dit moment 75 jaar oud zijn, en om dit feit te herdenken toeren Axl Peleman, Eric Melaerts, Neeka en Wouter Mattelin met de voorstelling Histrylogie Lennon 75. Morgenavond gaan we dit met onze vaste cultuurvrienden bekijken in onze vertrouwde schouwburg.

Imagine is een nummer dat Lennon schreef, meer dan 40 jaar oud maar nog steeds brandend actueel…

Muzikale groetjes!

Billy

Meer weten over mijn muzieksmaak: klik hier

Mijn muziekcollectie: klik hier

24 thoughts on “John Lennon – Imagine

  1. Gelukkig zijn er meer songs die nog altijd actueel zijn en even oud zijn eventueel, je moet het maar weten. Annie MG Schmidt was er een kei in, haar songs, velen zijn ook nog actueel.

    X

  2. Persoonlijk vind ik het niet het beste nummer van John Lennon maar de man was zonder twijfel een klassebak. Ik weet trouwens nog waar ik was toen het bericht van zijn overlijden binnensijpelde en dat is al van 1980 geleden🙂

dit vind jij er van...

