De Mol 2016, finale

Het zit erop!

De Mol is bekend. Met name Gilles. Die wist heel veel mensen in de luren te leggen, want zowel Cathy als Hanne waren duidelijk meer verdacht dan hijzelf. En dan heb je het spel fantastisch goed gespeeld dus.

Nog maar eens op de verkeerde gegokt, maar ik zal vast niet de enige zijn.

Het staat nu al vast dat er volgend jaar weer een nieuwe reeks komt van de Mol. Ik zou me daar wel graag kandidaat voor stellen, het liefst als de Mol zelf. Maar ja, ook hierin zal ik vast niet de enige zijn…😉

En jij, zou jij het zien zitten als kandidaat?

Groetjes,

Billy

19 thoughts on “De Mol 2016, finale

  1. Inderdaad.. hij heeft echt heel wat mensen liggen gehad🙂
    Nooit gedacht, dat hij De Mol zou zijn. In de verste verte niet !
    Nu ben ik wel nieuwsgierig naar volgende week, waar we alles te zien krijgen wat en waar hij saboteerde.

    Zelf zou ik niet willen mee doen.. en al zeker niet als De Mol zelf!
    Ik ben niet sluw genoeg om mensen zo om de tuin te kunnen leiden. Iedereen zou me direct doorhebben😀

  2. zoals ik al vertelt heb, is het hier niet meer met gewone mensen, maar allang met ‘bekende Nederlanders’, en sinds ze dat zijn gaan doen, kijken er ook veel meer mensen, hahaha bij ons was het al klaar😉

    X

dit vind jij er van...

