De Mol 2016, afl. 6

Wat een bizarre aflevering vorige maandag!

Geen enkele proef gelukt, waarbij je dus zowat iedereen verdacht maakt. Tenzij misschien Gilles, want die liep z’n ziel uit z’n lijf in de metroproef, maar dat bracht dan uiteindelijk niks op.

Toch vreemd dat ze Hanne uitgekozen hadden om te kidnappen. Als zij de Mol is, is het een fluitje van een cent om zo weinig mogelijk informatie door te geven. Waarom zouden ze dan haar uitgekozen hebben?

En Gilles was uitgesproken tegen het voorstel van Bruno voor de verdeling van die pasvragen. Dat doet mij vermoeden dat hij helemaal de Mol niet kan zijn, tenzij hij een sterk staaltje toneel speelde natuurlijk.

En met Bruno is de meest verdachte deelnemer nu uit het spel verdwenen.

Ik twijfel nu of ik bij Hanne moet blijven, of dat het dan toch Cathy zou zijn. Of Stijn, want die blijft toch wel opvallend buiten the picture steeds. En was ervan overtuigd dat hij de juiste pizzabezorger gevolgd had terwijl Gilles op het verkeer moest letten.

Wat denk jij?

Groetjes,

Billy

 

14 thoughts on “De Mol 2016, afl. 6

  1. Ik heb er geen enkele gedachte over (-:
    WIDM heb ik hier ook niet gevolgd. Elke aflevering riep ik: “Hij/zij is het!” en die persoon viel dan af. Misschien is dat ook een soort talent…
    Lieve groet en nog veel kijkplezier.

  2. Whahahahaha zo leuk om de Mol vanuit een ander land te lezen en er dan niks van t begrijpen, hier was afgelopen zaterdag de ontknoping en ik had het goed, al weken, het was KLAAS…. lol

    X

  3. Ik heb de aflevering niet gezien.. maar jammer genoeg kwam ik ondertussen al te weten, dat Bruno er uit is. En ik die altijd al dacht, dat hij de mol was:-/

    Misschien dan toch Hanne? .. Maar dat wilt dus zeggen, dat hele lieve, sympathieke mensen toch ook een zwart kantje kunnen hebben… En da’s toch best een beetje verontrustend.. niet?

dit vind jij er van...

