De Mol 2016, afl. 5

In de aflevering van deze week heb ik, in tegenstelling tot die van vorige week, niks echts verdachts gezien.

Voor wijnkenners een topwijn als flutwijn uithalen is een serieuze afgang, maar Thibaut ligt eruit en hij was toch de eerste aangever van die “flutwijn” terwijl Bruno maar zijn opinie volgde. Bruno en Thibaut slaagden daarop ook in de schilderijtest, en Bruno was de enige die het geschut van Gilles overleefde.

Ik blijf dus voorlopig maar bij de overblijvende vrouwen, Hanne en Cathy…

Jij iets verdachts opgemerkt?

Groetjes,

Billy

38 thoughts on “De Mol 2016, afl. 5

  1. Ik vond het verdacht dat Bruno als eerste de topwijn met veel drama uitspuwde en later beweerde dat Thibaut de eerste aanzet had gegeven om die wijn als flutwijn te bestempelen!

    • ik zag het eerder andersom, Saar. Bruno heeft alle wijnen uitgespuwd, dat was niet zo verdacht vond ik. Thibaut heeft toch als eerste gezegd dat die vierde “bah” was, en Bruno sloot zich daarna bij aan.

  2. Ik blijf erbij dat de mol een man is!
    ik denk eigenlijk bruno. ik weet het zelfs zeker. maar ik begin te twijfelen omdat iedereen hem nu begint te verdenken. de mol moet per definitie een niet-verdachte figuur zijn, en dan kom je volgens mij uit bij gilles of die stille jongen…

  3. Ondertussen heb ik twee afleveringen gezien. De andere afleveringen staan netjes op de digibox. Echter gisteren zag ik op FB, wie er al allemaal uit waren.. dus.. nu vraag ik me af of ik nog wel verder zou kijken:-/

    • ik kijk altijd pas daarna, en weet ook op voorhand wie er uitviel (door mijn nachtwerk ontdek ik dat altijd vooraf hé). Dan is het net nog zo handig om anderen in de gaten te houden

        • Inmiddels heb ik alle afleveringen op de digibox bekeken. En ik moet zeggen, dat ik nog altijd bij mijn eerst verdachte (Bruno) blijf🙂
          De voorlaatste aflevering waarin hij het over Magda en Hugo had ipv Nicole en Hugo. Volgens mij een hint. Want bij de vorige seizoenen had je Magda en Hugo als mol🙂

  4. Het is bijna onmogelijk om de Mol eruit te halen, er wordt op zo’n vakkundige manier gemonteerd dat ze je laten zien wat ze willen dat je ziet,…..ik weet het niet, ik zet Stijn toch ook niet opzij hoor,…en nu we weten dat Hanne zo staalhard kan liegen,…..

  5. Het is Bruno volgens mij! Mijn schoonbroer zegt dat het Hanne is.. Ze hebben volgens hem een tip gegeven.. Ze zeiden bij de afvaldinges, ‘de mol is in vorm’, en Hanne droeg een trui met daarop ‘In vorm’. Maar ik trap er niet in hoor😉

dit vind jij er van...

