De Mol 2016, afl. 4

Aflevering 4 van gisteravond vond ik voor het eerst “verhelderend”.

Er kwamen nl. nogal wat verdachte zaken aan bod vind ik.  Vooral het stadsspel bracht enkele vreemde zaken:

Cathy:

  • was er erg van overtuigd dat Evita Peron hen naar het kerkhof moest brengen
  • was verbaasd dat Hanne wou lopen, om sneller de muzikanten te vinden
  • wou op straat naar de muzikanten zoeken, Hanne wou dit op het plein doen
  • stuurt hen met de volgende tip opnieuw naar het kerkhof

Hanne:

  • had zogezegd niet gehoord wie het liedje zong, terwijl ze dit expliciet op de radio vermeld hadden (Julio Iglesias)
  • bracht hen dan naar een kerk, omdat Iglesias naar een kerk zou verwijzen
  • kende het nummer van Elvis “Return to sender” niet, en maakte er “Return to december” van
  • bracht een sterk staaltje liegen naar voor dat haar de vrijstelling opbracht

Tel daarbij de tip die Curieuzeneuzemosterdpot mij gaf op het vorige Mol-logje: Cathy komt in een flits voorbij tijdens de eerste minuut van de inleiding van de Mol (eerste aflevering). Dit is enkel te zien als je het filmpje op erg vertraagd beeld laat afspelen. Maar of dit een tip is naar de Mol, of een misleiding van de makers…

Hoedanook heb ik me nu nog meer geconcentreerd op beide dames…

En wat denk jij ervan? Heb jij al verdachte zaken gezien in de voorbije afleveringen?

Groetjes,

Billy

32 thoughts on “De Mol 2016, afl. 4

  1. Tot voor gisteren verdacht ik Thibaud (zonder aanwijsbare reden), maar nu komt Cathy sterk in beeld,mede door het opschrift van haar t-shirt tijdens de afvaltest: Always stay… de rest kon ik niet lezen… en dan natuurlijk haar hardnekkig vasthouden aan de begraafplaats.
    PS Hanne maakte er return december van, niet return TO december.

  2. Ik verdenk niemand want volg het maar met een half oog. Middelste zwoer bij hoog en laag vorige week dat het Isabel was. Niet dus. Het is Bruno want die noemde Magda en Hugo (de vorige mollen) ipv Nicole en Hugo🙂

  3. Zoetie verdenkt al van in het begin Hanne en nu nog meer… ik verdenk Stijn en Schone Moeder verdenkt Gilles…
    Ze wil het maar niet onder ogen zien dat als de kandidaten de presentator zien zeggen: dag Gilles en de presentator dan zegt: dag iedereen. Zij denkt dat de presentator zegt: Dag Gilles, dag iedereen. Echt grappig dat ze dit niet door heeft, maar denkt dat dit tips zijn🙂

dit vind jij er van...

