De Mol 2016, afl. 3

lap, daar gaat mijn theorie van mijn vorige logje!

Manuella bleek dus echt wel de sympathieke dame die het spel gewoon onderging en niet voor de winst ging.
De deelnemers die nu overblijven zijn echt wel ambitieuzer vind ik. Met wat ik al zag van Hanne moet zij enorm kunnen acteren om de Mol te kunnen zijn (zoals Tiny al schreef in haar reactie). Maar het kàn natuurlijk! Het is net de kunst van de Mol om de indruk te geven dat je het niét bent. En ik blijf toch een beetje bij mijn theorie dat de al te voor de hand liggende kandidaten zoals Cathy en Thibaud, aan het eind toch die Mol niet zullen zijn.

Ik blijf dus bij Hanne. En ook Bruno verdenk ik wel, zoals hij zo vlug uit het spel verdween in de paintballopdracht… En Issabel, een harde tante…en ook nog niet zo veel in beeld geweest!

Ik ben razend benieuwd naar de volgende aflevering…😉

Groetjes,

Billy

30 thoughts on “De Mol 2016, afl. 3

  1. Whahahaha pas bij aflevering 3, ja zie? Andere versie, andere namen, wij gaan al op naar de finale over 2 weken.. nog 1 week afvallers geloof ik, of 2… nou goed, het is hier bijna klaar dus :O

    x

  2. Ik heb De Mol dus nog nooit gezien. Misschien maar goed ook. Want iedereen die ik er over hoor die het wél heeft gezien/kijkt, is laaiend enthousiast. En nóg iets wat me een aan de tv gekluisterd houdt, is teveel van het goede. Dus ik houd heel veilig afstand🙂

dit vind jij er van...

