De Mol 2016, afl. 2

Vanavond al de 3e aflevering van de Mol.

Vorige week viel vooral buschauffeur Marc op. Zoals hij over die banaan sprong ipv erin. En waarom bleef hij bij Manuella hangen bij de fietstocht bergop?

Ik had dus mijn zinnen gezet op Marc…bleek hij achteraf de uitvaller van de dag. Opnieuw verkeerd dus.
Ik denk dat ik me ga blijven concentreren op de deelnemers die minst opvallen. Want het valt toch te verwachten dat ze voor tv niet direct de Mol het meest in de belangstelling zullen tonen.

Ik ga dus voor Manuella, en ook voor Hanne, die ik echt wel bekwaam zie om de Mol te spelen.

En hoe zit het bij jullie?

Groetjes,

Billy

28 thoughts on “De Mol 2016, afl. 2

  1. goh… een moeilijke… wie had de laatste keer gedacht dat Hugo De Mol was…
    die makers zetten je bewust constant op het verkeerde been…
    hun namen heb ik me nog niet helemaal eigen gemaakt, maar ik gok op de advocate!

    ps: om eerlijk te zijn stelt het programma op zich me wel teleur. ik vind het bij momenten slaapverwekkende televisie maar het concept zit goed in elkaar. na één keer kijken moet je gewoon blijven verder zien omdat je écht wil weten wie het nu uiteindelijk is!

    • ja ja, de advocate (Issabel) is ook een van de deelnemers die nog maar weinig in beeld is geweest. Dus ook bij mijn verdachten!
      Ik vind het programma wél onderhoudend hoor, Valerie.

  2. Hanne zeker niet, die is te naïef en als ze dat speelt, is ze een zeer goeie actrice. Nee, ik verdenk eerder Thibaud. Vind ik een leip en achterbaks mannetje. Maar ja, we zijn nog maar twee uitzendingen ver natuurlijk.

dit vind jij er van...

