Weekendverslag 6 & 7 februari

Omdat dochter vrijdagavond een drink gaf voor de thuiskomst van Onno had ik vrijdag vrijaf genomen. En vandaag en morgen zijn 2 collectieve verlofdagen, dus kan ik genieten van een extra lang weekend.

Zaterdagmiddag gingen we op aperitief bij onze vrienden. In de namiddag gingen we met onze kinderen, schoonkinderen en kleinkinderen iets drinken in ’t Gaverhopke. Weer enkele biertjes geproefd, niet allemaal mijn smaak maar toch een goeie afsluiter gehad met mijn lievelingsbiertje daar.
’s Avonds een heerlijk avondje thuis, waar vrouwlief en ik genoten van enkele stukjes kaas en een lekker bijpassend wijntje.

Zondagmorgen met schoonzoon en kleinzoon Mero naar het zwembad. ’s Middags samen met hen en onze dochter gegeten, en in de namiddag naar het voetbal. Onze jongens gaven tegenstander Zwevegem een flinke pandoering, 6-0 werd het!
Na het voetbal waren we uitgenodigd bij vrouwliefs zus, waar we de restantjes kaas samen deelden.

Nu nog 2 dagjes thuis dus, maar het ziet er niet naar uit dat we veel buitenshuis zullen kunnen. Het regent en stormt hier verschrikkelijk nu, en ze voorspellen de komende dagen niet veel beter…

Groetjes,

Billy

16 thoughts on “Weekendverslag 6 & 7 februari

  1. Die harde wind ben ik beu. En sinds we een hond hebben. lijkt het elke dag te regenen.
    Brandinghopke. Alleen de naam al😉
    Ik ben heel blij voor jullie dat Onno thuis is. Kan het kersverse gezin aan elkaar wennen.
    Lieve groet

    • hij is van zijn bestralingen af nu, maar ziet enorm af in zijn mond. Kan niets van prikkelende of harde voeding verdragen. Zit ook met opgezwollen benen, waar de dokters liever geen medicatie voor geven. Het zal nog een hele tijd duren voor hij er weer helemaal bovenop is vrees ik.

  2. Wat een leuk en vooral gevuld weekend hadden jullie.
    Gaan zwemmen met je kleinzoon.. zalig moet dat zijn!
    Jammer van het weer tijdens je extra dagen verlof. Alhoewel lekker gezellig binnen er ook mooie momenten kunnen zijn.
    Geniet nog van je verlofdag!

dit vind jij er van...

