Wanthanee -Only shadows remain

Sinds 2013 gaat Studio Brussel elk jaar op zoek naar jong talent dat zich in de kijker wil spelen. En dat mag je letterlijk nemen: een interview en/of livesessie op Studio Brussel, professionele begeleiding, een liveshow in de Brusselse AB of misschien zelfs een plek op het podium van Pukkelpop. Dit is De Nieuwe Lichting.

Tijdens een live-show in de AB speelden de acht finalisten – RHEA, Clear Season, Hulder, Froze, Equal Idiots, normanhoffman, Modern Art en Wanthanee – hun eigen nummer én een cover.

De afgelopen week mochten de luisteraars stemmen wie van hen De Nieuwe Lichting 2016 zou worden. En dat hebben we massaal gedaan. Wanthanee, Clear Season en Equal Idiots kregen het meest stemmen achter hun naam en zijn dus de winnaars.

Ikzelf had online gestemd voor Equal Idiots en Wanthanee, een goeie keuze bleek dus achteraf. Vooral deze Wanthanee beviel mij echt wel, een mooie warme stem…

Muzikale groetjes!

Billy

Meer weten over mijn muzieksmaak: klik hier

Mijn muziekcollectie: klik hier

19 thoughts on “Wanthanee -Only shadows remain

    • Ik moet mijn mening herzien. Na een paar gedegen beluisteringen, wat opzoekwerk en andere versies te hebben gehoord, is mijn appreciatie verhoogd naar een stevige 8+.
      Yep, dan toch een kind met muzikaal potentieel. Een mens kan zich al eens vergissen. Of te snel oordelen. Mea culpa.

  1. O… ik mis blijkbaar toch best wel veel.
    Hier staat de radio nooit op:-/
    Soms durf ik hem wel eens opzetten in de auto.. dan nog het meeste om het nieuws te kunnen beluisteren:-/

dit vind jij er van...

