De Mol 2016

Eindelijk weer terug op tv!

Dat spannende programma waar we jaren geleden met z’n allen zaten naar te kijken, en speculeerden op wie die Mol nu wel mocht zijn. En er even vanzelfsprekend compleet naast zaten…🙂

Ik zag deze namiddag de eerste aflevering, en had zelf al enkele “verdachten”, zoals de meeste kijkers wellicht hebben. Het belooft even spannend te zijn als vroeger, maar je merkt ook enkele vernieuwingen. Zo kan je via demol.vier.be en facebook je eigen “molboekje” bijhouden, en enkele extra’s bekijken die je op tv niet te zien krijgt.

Ik ga hier mijn persoonlijke ervaringen rond de Mol bijhouden, en daarvoor meteen een nieuwe categorie aangemaakt.

Kijk jij ook, en wie is jullie hoofdverdachte na die eerste aflevering?

Groetjes,

Billy

31 thoughts on “De Mol 2016

  1. Wij waren niet zo enthousiast, alhoewel we de vorige reeks geweldig vonden.
    Even de kat uit de boom kijken.
    Wat ons (maar dat is persoonlijk) wel opviel is dat De Coster niet zo goed op tv “pakt”… Een beetje een grijze mol…

    • oh, dit verbaast me wel, Mrs.!
      Ik vond het toch wel weer spannend en mooie televisie. Schitterende beelden ook daar in Argentinië.
      Maar ben het wel met je eens, Gilles is geen Michiel. Maar dat heb je wellicht altijd met mensen die monumenten moeten vervangen… Ik kan me Blokken bvb. ook niet inbeelden zonder Ben Crabbé

  2. Ik zat laaiend enthousiast voor tv,…..en was onmiddellijk mee in het spel en goei tips om mee te spelen,…..ga dat zeker bekijken,….en jouw molboekje mee volgen,…..momenteel is het nog te vroeg om een oordeel te vellen,….

  3. Ondertussen de eerste aflevering gezien, ik vond het super. Wou meteen mee doen en wij discussiëren altijd of we de proeven ook gingen kunnen of niet. Bleiten op commando, yes I can! Ik verdenk een beetje Thibaud.

  4. Ik keek er zo naar uit. Net als jij heb ik vroeger zo genoten van die afleveringen.
    Ik heb het dan ook opgenomen.. want de echtgenoot wilt er niet naar kijken. Ik zal dus vrije tijd moeten vinden om op mijn eentje te kijken. Alleen.. wanneer zal dat zijn? :-/

  5. In NL keek ik het ook altijd, maar ik merk nu al dat ik niet de tijd neem om het terug te gaan kijken. Alleen Floortje naar het einde van de wereld krijgt deze eer hahaha

  6. wij kijken de nederlandse versie van wie is de mol ik blijf het iedere keer weer spannend wie het is en probeer ook iedere keer weer een gokje.

  7. Naar de Nederlandse Wie is de mol kijk ik wel.Waarom weet ik ook niet want ik weet nooit wie de mol is,maar dat kan haast ook niet als iedereen zit te mollen.

  8. Ik heb het echt nog nooit gezien, maar hoor er wel veel positieve verhalen over. Maar ga het alsnog niet kijken. Als het zo goed is als iedereen zegt, dan heb ik er zo een verslaving bij. En dat moeten we vooral niet hebben! Dan komt er helemaal geen tijd meer om te bloggen.

dit vind jij er van...

