Dit brengt 2016…

ziezo, het feesten zit erop. Een nieuw jaar kondigt zich aan, met nieuwe plannen.

Op familiaal vlak staan ons 2 grote gebeurtenissen te wachten.

Eind deze maand bevalt onze dochter van ons 3e kleinkind. Het wordt (bang) afwachten wat er met de pasgeborene gaat gebeuren, met die te grote nieren die het heeft.

En in juli volgt het huwelijk van mijn petekind in Barcelona. Wordt ongetwijfeld een speciale gebeurtenis!

Dit jaar wordt mijn moeder (bij leven en welzijn) 95 jaar oud, en ik 55. Of er iets speciaals wordt georganiseerd ligt nog niet vast, maar het lijken me toch 2 mooie verjaardagen.

Op cultureel vlak hebben we nog enkele voorstellingen te gaan van ons cultuurabonnement:

You may now kiss the bride

Histrylogie Lennon 75

Buurman

Ooit gewist

We shall overcome

Freddy en zin moaten

En dan zijn er ook nog 2 muziekoptredens waar ik naar uitkijk. In maart Zornik in de AB, en in mei AC/DC in Werchter.

En dan zijn er natuurlijk ook nog de jaarlijks terugkerende zaken, zoals ons vriendenweekendje in oktober. Waarvoor ik deze keer Oostende als bestemming heb uitgekozen.

En wat heb jij om naar uit te kijken in 2016?

Groetjes,

Billy

29 thoughts on “Dit brengt 2016…

  1. Er staat in 2016 heel wat te gebeuren voor U en je familie.Hopelijk verloopt het rimpelloos .Valt het voor je 3 de kleinkind en je broer mee.Mag je moeder een fijn jaar hebben en voor u en al die je lief zijn zo mogelijk een zorgeloos en prettig 2016

  2. een derde kleinkind bij jou, ..

    wij kijken uit naar een tweede…

    zo te zien ga je u niet vervelen Billy..

    maar zo’n concrete plannen heb ik zo nog niet..

    de winter is hiervoor niet inspirerend genoeg

    groeten

  3. Moest Freddy en zien moaten naar Brugge komen, kopen we zeker tickets!
    Die verjaardagen moet je vieren, Bill. Echt waar, die komen niet terug. Mijn schoonouders stelden altijd maar de viering van hun 60 jaar gehuwd uit, en kijk waar we nu staan… Hij kan er niet meer bij zijn.

  4. Wat een plannen al!! Het zijn wel leuke, dat moet gezegd. Zelf ben ik niet van plannen lang op voorhand, per week of ten hoogste een maand verder kijken is meer dan genoeg😀
    Die verjaardagen zou ik wel vieren hoor…jullie ook wel, ik zou er heel raar van doen moest je dat laten passeren zonder meer😉
    Hoh, uw derde kleinkind zal er nu heel snel zijn, spannend!

  5. Ten huize Brubeck de twee belangrijke data die Mrs. B hierboven al vermeldde. Daarnaast beginnen de vakantieplannen kleine vormen aan te nemen en moeten er nog knopen doorgehakt worden. Bij jou staat het al goed gevuld..

  6. Bij de start van het jaar al zoveel agendapunten: faut le faire!
    Persoonlijk hou ik het een pak kleinschaliger: ik kijk nu vooral uit naar de scampi met look van morgenavond.

  7. Haha, ik moet wel een beetje lachen om het verschil tussen jouw en mijn blogje over de plannen van 2016. Het mijne bevat meest praktische zaken, en het jouwe gaat over leuke uitstapjes.

    Ik hoop maar dat het goed zal komen met jullie derde kleinkindje straks.

  8. Wat een leuke vooruitzichten Billy!
    Een kleinkindje en dan die toch wel speciale verjaardagen. Zeker niet zomaar laten voorbij gaan hoor. Bij zo’n verjaardag hoort een feestje met fantastische herinneringen🙂

    Zelf heb ik nog geen vooruitzichten. Of toch.. de echtgenoot moet twee keer geopereerd worden😦
    Ondertussen heb ik ook al enkele dagen aangeduid in de agenda om verjaardagen en Vaderdag te vieren. En de kinderen een uitnodiging gestuurd om deze data alvast in te plannen. En nu maar hopen, dat deze keer alles kan doorgaan zoals gepland🙂

  9. 95! Wat een mooie leeftijd. 55 overigens ook. Ik hoop dat je 3e kleinkind gezond op de wereld komt. Ik weet niet wat de gevolgen kunnen zijn van te grote nieren. Ik wens jullie het allerbeste toe!

    Zelf ga ik dit jaar voor het eerst op vakantie met mijn man, vriend en zoon. Dus ik heb er veel zin in. Daarnaast hopen we dit jaar te verhuizen. Ook leuk is dat mijn man dit jaar weer eens jarig is. Hij viert zijn 11e verjaardag. Omdat we waarschijnlijk gaan verhuizen, gaan we waarschijnlijk niet reizen. Dat is altijd even afkicken, maar wie weet gaan we alsnog, hoor. Ik ben wel van de spontane acties🙂

  10. Een kleinkind krijgen blijft altijd spannend maar in dit bijzondere geval wel extra. Ik hoop dat alles goed mag gaan tijdens de bevalling en het kindje geen behandeling nodig zal hebben.
    Als je wilt mag je van mij elke dag van het leven vieren😉
    Liefs Kakel

  11. Leuke vooruitzichten!
    Hier zijn al een aantal weg-zijn-wij momentjes geboekt… wandelen staat ook weer op de planning in 2016… een lees challenge… maar vooral genieten van de mooie momenten samen😉

dit vind jij er van...

