Oud en nieuw

Zo, daarnet nog mijn bijdrage aan de mensheid geleverd door een plasmagift te doen in het donorcentrum in Kortrijk. Iedere mens die ik hiermee geholpen heb is er één die me gelukkig maakt. En omgekeerd hoop ik…

En zo loopt het jaar stilaan op z’n einde. Morgen nog onze laatste boodschappen afhalen (Collect & Go is in deze periode een échte aanrader!). En in de vooravond gaan we de chalets aan de ijspiste bezoeken in de stad, waar onze bierproefvereniging enkele biertjes aan democratische prijzen laat proeven (allen daarheen!!!).

Donderdag zullen we een groot deel van de dag in de weer zijn in de keuken, om ’s avonds met onze vast vriendenkoppel te kunnen genieten van een lekkere gastronomische maaltijd.

Op nieuwjaarsdag zullen we ’s middags wellicht weer met onze kinderen alle restjes opeten, en ’s avonds gaan we bij schoonmoeder met de hele familie kaasschotel eten in het rustoord waar ze verblijft.

Gelukkig hebben we dan nog 2 dagen om uit te buiken… 😉

Ik wens jullie allen nog een heel fijn jaareinde toe, en alvast een plezierig en vooral gezond 2016!!!

liefs,

Billy

2015_16

 

32 gedachtes over “Oud en nieuw

  1. Wat leuk om te horen dat je bijdragen hebt gedaan vandaag.
    En de ijspiste is altijd een top punt e van een kerstmaand.
    Ik zou zeggen geniet der maar van, want het jaar is ver uit 😉

    Ik zelf sta van de jaar niet in de keuken, ben gelukkig uitgenodigd bij vrienden van mij en mijn man.

    Al vast een goeie eindejaar toe gewenst. xx

  2. Laat genieten met lieve vrienden en familie voorop staan met deze dagen! Lekker eten is natuurlijk mooi meegenomen 😉 Wij gaan oudejaarsdag oliebollen en appelflappen bakken, mmm…
    Een gezellig jaareinde en tot blogs in het nieuwe jaar, Billy!
    Dikke kus

  3. Bierproefvereniging… OMG, waarom woon ik niet in België?
    Of: Waarom hebben ze hier geen beerenburgproefvereniging?

    Ik wens jou en je dierbaren een fijne jaarwisseling en veel plezier, geluk en gezondheid voor 2016!

  4. Prettige jaarovergang!
    Wij schuiven, met een gemakzucht van heb ik u daar, tijdens oud en nieuw onze voeten onder tafel bij respectievelijk vrienden en familie.

  5. Dikke duim voor de plasmagift… dit jaar ben ik geen ene keer geweest… foei!! Een van mijn doelen voor 2016 is terug geregeld een plasmagift doen… de gedachte: een ziek iemand helpen… maakt je inderdaad gelukkig.
    Al dat lekker eten de komende dagen… mijn buikje kan er niet goed tegen…
    Fijne Feesten Billy!

dit vind jij er van...

