Guido Belcanto – Geef me liefde

Het concert van Guido Belcanto was super zaterdagavond.

Hoewel hij me eigenlijk niet zo aansprak vooraf, heb ik enorm genoten van zijn voorstelling. Niet in het minst omdat hij zich omringd had met super muzikanten. Een echte aanrader, deze tournée die “Cavalier Seul” heet.

Guido Belcanto begon zijn carrière als straatzanger, en zijn liedjes zijn allemaal uit het leven gegrepen. Vooral zijn leven…😉

Ik heb dit liedje gekozen omdat het wel bij deze tijd van het jaar past.  Iedereen kan wel een extra portie liefde gebruiken.

 

Muzikale groetjes!

Billy

Meer weten over mijn muzieksmaak: klik hier

Mijn muziekcollectie: klik hier

21 thoughts on “Guido Belcanto – Geef me liefde

  1. Als iedereen elkaar een beetje liefde zou geven zou er veel meer verdraagzaamheid zijn in de wereld. Minder ruzie en oorlog.
    Kende hem niet, bijzonder hoor, van straatzanger naar op tournee gaan.

    Groetjes Inge

  2. Niet eerder van deze muzikant gehoord. Ook niet echt iets waar ik zelf snel naar luister dus dan ken je iets al snel niet. Liefde ken ik wel. Daar heeft ene mens eigenlijk nooit genoeg van.

  3. Ik corrigeer heel even mijn Mrs. B, Guido Belcanto is van Wortel, deelgemeente van Hoogstraten. Hij wordt daar op handen gedragen en treedt er zeker elk jaar minstens een keer op.
    Hoewel hij weinig mensen aanspreekt wordt hij wel gewaardeerd om zijn liedjes die oprecht en zonder teveel franjes zijn. Levensliedjes pur sang !

dit vind jij er van...

