Kerstverlof

Afgelopen nacht had ik mijn laatste werknachtje van 2015. Was het een voorteken dat er beter kon gestopt worden met werken, want het was een bijzonder zwaar nachtje met veel technische problemen. Blijkbaar zijn de machines ook aan vakantie toe…😉

Ik vlieg er zo meteen ook in…straks naar de degustatie van kerst- en winterbieren van onze bierproefvereniging (een van mijn favoriete biergenres!), en daarna volgt ons eerste culturele uitstapje van ons cultuurabonnement in de Schakel: Guido Belcanto.

Ik heb er zin in…🙂

Groetjes,

Billy

 

25 thoughts on “Kerstverlof

  1. Een collega van mij was ervan overtuigd dat ook machines een ziel en een wil kunnen hebben. Waar anderen een apparaat wel eens sloegen als het niet werkte ging hij het strelen en lieve woordjes toefluisteren. Het leek opvallend te werken!

  2. Die machines zijn ook al vakantie toe. Heerlijk man, lekker vrij.
    Ik moet nog tot en met donderdag. Maar merkte dst mijn computer ook stuk trager was dan anders. Is kennelijk ook aan vakantie toe….

dit vind jij er van...

