Abba – Thank you for the music

Ik zat hier te blozen als een tomaat toen ik al die positieve reacties las op mijn vorige logje. Een enorme stimulans om gewoon verder te doen… Bedankt iedereen!

Voor de afwisseling (😉 ) heb ik nu eens erg diep in mijn muzikale herinneringen gegraven, en wil ik jullie dit geheim toevertrouwen: Abba was mijn allereerste muzikale liefde. Niet zozeer om die twee mooi ogende Zweedse meiden (ik was toen amper tiener), maar dat was achteraf toch mooi meegenomen…😛

Dit liedje vind ik een van hun mooiste liedjes, en het past ook perfect bij het gevoel dat ik over muziek heb. Ik zou het dan ook van de daken kunnen schreeuwen: IK HOU VAN MUZIEK!!!

 

Muzikale groetjes!

Billy

Meer weten over mijn muzieksmaak: klik hier

Mijn muziekcollectie: klik hier

40 thoughts on “Abba – Thank you for the music

  1. Billy, het mag ! Je mag nu zeggen dat je ABBA goed vond. Ik vond dat ook maar het was not done toen. Toen moest je onder andere Frank Zappa en Pink Floyd goed vinden om enige credibiliteit te hebben. Wat er voor heeft gezorgd dat ik Pink Floyd pas de laatste 10 jaar ben beginnen apprecieren.🙂

    • ik denk dat wij ook alles hadden, maar sinds mijn vrouw ’s voor mijn verjaardagsfeest eens de helft van mijn platencollectie buiten zette om door haar zus op te halen, maar toevallig door de vuilnisdiensten werd meegenomen, ben ik veel kwijt

  2. Dit nummer werd steeds gedraaid na ’t optreden van de echtgenoot z’n band. Meteen kwamen de herinneringen terug, toen ik hier het nummer hoorde.

  3. Mijn broer was geen Abba-fan maar een Abba-fiel🙂 Het is vrolijke muziek en daar is niets mis mee.
    Door jou heb ik Radiohead leren waarderen. Nog bedankt daarvoor!
    Lieve groet

  4. Ik playbackte altijd op abba, ik was dan die blonde en mijn vriendin die donkere.🙂

    Vind het nog steeds lekkere muziek, vooral dancing queen…

dit vind jij er van...

