Weekendverslag 27 t/m 29 november

Ja, mijn weekendje begon al op vrijdag, want toen had ik een dagje verlof opgenomen voor de verjaardag van vrouwlief. Zoals gewoonlijk een dagje met veel bezoek, vrienden op de koffie en daarna het gebruikelijke partijtje kaart. Gevolgd door drankjes, hapjes en veel plezier met familie en enkele vrienden.

Zaterdagavond kregen we dan onze vriendenbende op bezoek voor vrouwliefs verjaardag. Overdag hielden we het redelijk rustig, enkel bij onze vrienden geweest voor het aperitief. En in de namiddag wat hapjes voorbereid voor ’s avonds. Met onze vrienden gingen we ook enkele biertjes proeven op het jaarlijkse Winters Bierfestival dat onze bierproefvereniging nu voor het 3e jaar op rij organiseert.

En zondag sloeg ik het wekelijkse zwemuurtje maar over, maar wél mijn bezoekje gebracht aan mijn moeder. Daarna kwamen onze beste vrienden voor het middageten. En gingen we naar het voetbal achteraf, onze jongens wonnen met 0-3 de derby tegen Wielsbeke en kwamen hierdoor weer aan de leiding van het klassement. Na de wedstrijd gingen we bij dochter en schoonzoon nog iets drinken om het weekend af te sluiten.

Groetjes,

Billy

31 thoughts on “Weekendverslag 27 t/m 29 november

  1. Een proficiat voor je vrouw!
    Mijn conclusie: gij drankorgel!😀 Dat meen ik niet hoor Billy, groot gelijk dat je van de geneugten des levens geniet, ’t moet maar al zo lekker nier zijn😉 Fantastisch weekend had je.

  2. Gefeliciteerd aan je vrouw met haar verjaardag. Klinkt als een heel fijn en druk weekend. Ik vind het altijd zo leuk om te lezen dat je zoveel contact hebt met je familie.

  3. Het lijkt wel, als ik zo rondlees, dat iedereen langere weekendjes maakt dezer dagen (waarschijnlijk restantjes verlofdagen opmaken). Genieten kan je niet genoeg doen, Billy !

  4. Van harte gefeliciteerd Billy! Vandaag ben je zelf jarig en bij deze feliciteer ik jou vandaag! En ik wens jou nog heel veel mooie gezonde jaren toe met heel veel liefde, geluk en voorspoed!

    X

dit vind jij er van...

