Toen ik zondag ging zwemmen moest ik een nieuwe 10-beurtenkaart kopen. Aan de kassa betaalde ik daar 40,5 euro voor. Pas toen ik al binnen was in het zwembad viel het mij in dat dit bedrag toch wel veel was, en ik ging terug met de vraag of dit het tarief was voor Waregemnaars. Als inwoner krijg je nl. een reductietarief aangeboden. Dit bleek niet het geval, en de man aan de kassa zei er nog bij dat hij dit nu niet meer kon wijzigen. Ik had zélf moeten melden dat ik Waregemnaar ben.
Maandag heb ik hierover een mail gestuurd naar de sportdienst. Ik vond het nl. bizar dat men aan de kassa niet eens de moeite doet om te vragen of je van Waregem bent of niet. Okee, ik had zelf beter moeten opletten en er zelf achter vragen, maar ik was blijkbaar nog niet goed wakker… 😛
Vandaag kreeg ik een mail terug, waarin men schrijft dat ze de situatie betreuren en de kassier hierover zullen aanspreken. En ter compensatie krijg ik het verschil terugbetaald (in de vorm van een gratis zwembeurt).
Bedankt, Sportdienst Waregem!
Groetjes,
Billy
❤
Je hebt helemaal gelijk, dat had ik ook gedaan! Mooi jij een gratis zwembeurt in het verschiet, hi hi.
X
Inderdaad een beetje lomp van die cassier. Bij zoiets moeten ze dat echt vragen, stel dat je voor het eerst bent en dus niet weet van die korting… Kom je mooi bedrogen uit.
Erg, als je ergens een profijtje kan doen moet je er zelf om vragen maar het werd dan toch nog ten goede opgelost.
Merci om mij attent te maken op mijn blunder….er is niets meer van te merken nu 😉 😀
Men moet altijd bij de pinken zijn en dat smoesje aan de kassa.Ik ging daar niet weg voor het in orde was.
ik vind het niet meer dan terecht dat men jou dit bedrag terugbetaald. het is inderdaad de taak van de kassier om na te gaan op welke kortingen je recht hebt!
ff ter vergelijking; bij ons kost een 10beurtenkaart €45,00 voor de inwoners en € 55,00 voor niet-inwoners.
als je niets vraagt , krijg je ook niks, je was te laat en ik snap zijn reactie wel
maar het is goedgekomen, een gratis beurt is fijn om te krijgen
volgende keer vergeet je het niet
geniet van je weekend :o)
ik wens je een fijne week
Netjes dat ze het nu toch nog zo oplossen!
dat hebben ze goed opgelost Billy…
ik vind het maar normaal dat ze je spontaan het beste tarief voorstellen, bij de NMBS vergeten ze dat ook wel eens
Een beetje klantvriendelijk denken, schijnt tegenwoordig behoorlijk moeilijk te zijn. Groot gelijk dat je het er niet bij hebt laten zitten! Zwem ze.
Lieve groet
Toch netjes opgelost!
Opgelost!
Bij ons in de sporthal zou ze ook iets vriendelijker mogen zijn… zeker de dames… de jongeheren/heren zijn altijd vriendelijk (donderdag nog ondervonden).
Toch mooi opgelost! En opletten de volgende keer Billy! 😉
Jetje, je had gelijk dat je een mail hebt gezegd.
Normaal moet ze altijd vragen van waar je bent.
waar ik steeds ga zwemmen vragen ze dat altijd en moet je zelf je identiteitskaart tonen dat je wel degelijk van daar komt.
Gelukkig krijg je geld terug in zwembeurten dan heb je der toch nog plezier aan.