Weekendverslag 17 & 18 oktober

Na ons weekendje weg is die week erna voorbij gevlogen, en stond er dus alweer een ander weekend te wachten. Deze keer, en dat was al een hele tijd geleden, een weekendje zonder echte plannen. Heerlijk! Gewoon alles op ons laten afkomen.

Zaterdag begon al meteen met een uitnodiging van onze schoonzoon om mee te gaan naar de Bouw- en verbouwbeurs hier in Waregem Expo. Niet dat ik zo geïnteresseerd ben in alles wat daar te zien valt, geen plannen voor iets in die richting. Maar gewoon plezant om er eens tussenuit te zijn zonder vrouwen, die intussen bij onze dochter een razend interessante voorstelling hadden van de nieuwste Tupperware-artikelen…😉
Na ons bezoekje aan de beurs gingen we iets drinken in de cafetaria van het zwembad, waar het een drukte van jewelste was. Ons zwembad is een van de drukst bezochte zwembaden van de streek, en dat merk je daar dan ook. Komt er dan nog bij de de sporthal er direct aan paalt, wat ook andere sporters naar de cafetaria lokt.
’s Avonds had vrouwlief bijzonder lekker gekookt, lamsmanchettes in een lekker sausje met saffraan. En hadden we verder een heerlijk avondje thuis.

Zondagmorgen vroeg wakker, en na het ontbijt reed ik alweer richting het zwembad. Deze keer om zelf een uurtje baantjes te trekken, zònder bezoek aan de cafetaria…🙂
Daarna een bezoekje gebracht aan mijn moeder, die het vreemd vond dat ik haar daar gevonden had…😉
Tja, op 94-jarige leeftijd mag je wel verwachten dat er af en toe iets vreemds in de hersenen gebeurt.
Daarna thuis een aperitiefje gedronken met vrouwlief, en samen gegeten. In de namiddag stond een topwedstrijd gepland voor ons favoriete voetbalploegje. De strijd om de eerste plaats stond op het spel. Het begin van de wedstrijd kondigde zich onheilspellend aan, want de tegenstander bleek duidelijk de best voetballende ploeg. Het was dan ook erg verwonderlijk dat we aan de rust een 4 – 0 voorsprong hadden! Wat een euforie!!! Daar moesten we na de match, uiteindelijk met 5 – 0 gewonnen, toch iets op drinken natuurlijk… En nadien was het ook weer een avondje rustig thuis.

Vandaag wordt mijn broer geopereerd, een toch wel riskante ingreep die de hele dag in beslag gaat nemen. Een stuk van zijn tong wegnemen en vervangen door huid van de arm, aan de linkerkant van zijn mond een rij tanden wegnemen om gezwellen die zich aan de binnenkant van de kaak bevinden te verwijderen…pfffffffffff. Ik huiver als ik eraan denk! En hoop dat we vanavond toch positief nieuws gaan krijgen.

Liefs,

Billy

19 thoughts on “Weekendverslag 17 & 18 oktober

  1. Dat is dan toch weer even een domper op zo’n mooi weekend dat je nu dus in de stress eindigt vandaag over je broer, wat ik mij heel goed kan voorstellen, alles zal goed gaan Billy, geloof dat! Dan zal het ook zo zijn, en daar geloof ik zeker in! Je krijgt straks heel positief nieuws!

    Heel veel sterkte voor vandaag voor jullie allemaal!❤

    X

  2. Je leuke weekend verdwijnt zowat in het niets na het lezen over je broer😦
    Menslief, wat een mens al kan meemaken. Ik duim heel erg voor hem en jullie allemaal dat er goed nieuws mag volgen.

  3. Wat een zware operatie. Ik hoop dat je broer de operatie goed doorstaat heeft en de uitslagen positief zijn. Dit zal een lange dag geweest zijn voor jullie. Heel veel sterkte!
    Lieve groet

  4. Fijn zo’n weekendje waar alles kan maar niets moet..Hoop dat de operatie gelukt is en je broer voorspoedig mag herstellen maar het zal vast een zware revalidatie worden met logopedie en hopelijk geen bestralingen meer.Wens je broer veel sterkte.

  5. Ik duim voor je broer! Dat lijkt me nu het belangrijkste! Niet dat mijn duimen veel uit zal halen, jammer genoeg. Maar we blijven hopen op een goede afloop! Sterkte voor gans de familie!

  6. Ik zou ook liever naar de beurs gaan dan een tupperwareparty bezoeken.
    Wat heerlijk dat jullie zo een mooi zwembad hebben.
    En ik hoop dat je broer de zware operatie goed heeft doorstaan. Pfff je krijgt het wel voor je kiezen….

  7. Een ingrijpende operatie, Hopelijk gaat het nu goed met hem.
    Die weekends van je zijn een belevenis op zich en meestal culinair verantwoord.
    Groetjes en veel sterkte voor je broer en de familie.

dit vind jij er van...

