Verslag vriendenweekend 9 t/m 11 oktober

We hebben er alweer een prachtig weekendje opzitten. Het weertje viel zelfs beter mee dan op het thuisfront, wel wat frisjes maar we kregen erg veel zon.

Enkele sfeerbeelden…

P1050618
infobord over palingen en de vangst ervan op onze “belevingsplek”
P1050620
…de Oostpolderkreek
P1050622
onze gids Norbert haalde 2 palingen uit zijn uitgezette fuik
P1050624
iets verder liggen 2 vislijnen met een peurbak. Een oude manier om paling te vangen
P1050652
zaterdag na onze fietstocht was er nog tijd over om een partijtje Kubb te spelen, overtuigen gewonnen door de mannen…😉
20151011_095613
tijdens de wandeling op zondagmorgen, een doorkijkje naar een kreek
20151011_095623
trampolines waren alom aanwezig in deze omgeving
20151011_101104
duidelijk te merken waar België in Nederland overgaat!
20151011_101717
veel landbouw en bomenrijen
20151011_104744
deze kwam gewillig poseren
20151011_111929
een mooi plekje natuur

40 thoughts on “Verslag vriendenweekend 9 t/m 11 oktober

  1. Waw, het ziet er een geweldige streek uit! Sinds ik mijn fiets na al die jaren terug van stal heb gehaald, begin ik ook terug een beetje te genieten van het kijken rondom mij in de natuur! Ik ben precies uit mijn winterslaap ontwaakt!

  2. Oh wauw, prachtig mooi Billy, je weet he, hier geniet ik zo van, prachtige foto’s van jouw hand ook, dat kon gelukkig dit keer omdat de fiets iets meer bleef staan. Geweldig ook die fuik met paling erin, werkelijk prachtig, je hebt genoten, dat is duidelijk!

    X

  3. En waar precies bevonden jullie zich?
    Om lekkere paling te eten, heb ik een vaste stek: Vijfwege in Vlissegem. Doe ze maar in de room, graag.

  4. Mooie omgeving aan de foto’s te zien! Ben zelf niet dol op paling, één keer gegeten en het beviel me niet echt….ik vond dat het een moddernasmaak had.

  5. Schitterende omgeving. Die koe staat echt naar je te kijken hihi. Mooie foto’s.
    Paling is niet mijn ding. Klein stukje oke, verder vind ik het te vet.
    Nu weer aan den arbeid zeker? Maar na zo’n lekker weekend ben je wel uitgerust🙂

    Groeten Inge

    Ps hoe is het met je dochter en met je kleinzoon?

    • de kleinzoon met diabetes moet dus steeds bloed prikken en insuline toegevoerd krijgen. In het begin wat moeilijk, maar hij raakt er ook aan gewoon.
      Bij de dochter is het afwachten, nieren blijven groot maar als de blaas niet vergroot is er geen reden om in te grijpen.

  6. Hahaha, dat Kubb. Ik kende het niet tot mijn schoonzus ineens met een groep vrienden mee ging doen aan het Nederlandse Kampioenschap.

  7. Wat is het daar mooi.
    brrrr ik haat palingen heb ooit zo een op mijn schoot gehad als mijn man der een vage.
    mijn man is een visser.
    Ja zeg wel dat je duidelijk kan zien tussen België en Nederland van de wegen.

dit vind jij er van...

