Three things tag

Onlangs werd ik door Sammie getagd. Vragen waarop je 3 dingen moet antwoorden. Hier komen ze:

Drie dingen in mijn tas

  • ik kan slechts 2 dingen bedenken die ik in mijn tas doe, en da’s koffie en soep (tas is hier bij ons synoniem voor kop…😉 )

Drie dingen op mijn bureau

  • een bureau heb ik niet, de woonkamertafel neemt deze functie waar. En daar staat op: mijn laptop, met daarnaast een 3-tal onderleggers (waar ik een kopje of glas kan op zetten) en in het midden van de tafel een potje met planten

Drie favoriete meubels thuis

  • jeeeeezus, kunnen die ook al favoriet zijn?
    Dan maar meteen de keukentafel (waar ik lekkere dingen kan aan eten), de woonkamertafel (waaraan ik mijn favoriete bezigheid kan doen) en ons bed (waarin ik heerlijk kan slapen) benoemen!

Drie favoriete fruitsoorten

  • vroeger at ik zelden fruit, maar ik heb daar de laatste jaren iets willen aan doen. Hangt wel af van wat er thuis voorhanden is, maar appels, bananen en meloen zijn wel favoriet

Drie blogs die ik dagelijks bezoek

  • door mijn drukke sociale leven gebeurt het wel eens dat ik moet overslaan, maar Suske, Redstar en Lutje zijn in elk geval vaste bestemmingen… (en nog wel enkele andere ook hoor!)

Drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg

  • ik hoor zoveel muziek, dat er niet echt iets blijft hangen. Ik pas dus…

Drie dingen waar ik op dit moment aan denk

  • hoe ik deze tag zinnig kan invullen
  • wat ik moet doen om die berg logjes die steeds maar aangroeien in mijn feedreader de baas kan
  • dat het bijna weekend is, yes!!!

Drie bloggers met een leuke persoonlijkheid

op deze vraag is het natuurlijk gevaarlijk antwoorden, omdat ik alle bloggers die ik volg wel leuk vind natuurlijk. Deze zou ik eigenlijk wel ’s in het echt willen ontmoeten omdat ik denk dat we wel zouden “matchen”:

  • Suzan: terug van weggeweest in blogland. Samen met mij beginnen bloggen in 2004.
  • Thomas: prettig gestoorde pannenkoek Bruggeling, waarmee ik graag ’s de beste Brugse cafeetjes zou ontdekken
  • Curieuzeneuzemosterdpot: om samen met haar de mooiste plekjes in haar prachtige Limburg te bezoeken

Drie favoriete sporten

ik ga me beperken tot die “sporten” die ik zelf beoefen, want daarnaast interesseer ik me wel in meerdere andere sporten:

  • fietsen
  • zwemmen
  • wandelen

Drie dingen waar ik gelukkig van word

  • van een mooi plekje dat ik onderweg al fietsend voorbijkom
  • van een complimentje dat ik krijg als ik weer eens iets organiseerde voor onze vriendenbende
  • van een zalig muziekconcert

Drie favoriete quotes

voor deze heb ik toch even moeten spieken op internet, want ik kon slechts op de eerste quote komen (die dan ook mijn lijspreuk is!)

  • carpe diem
  • It’s nice to be important, but it’s more important to be nice! (heb ik nog op m’n blog gepubliceerd in 2006)
  • het leven is als zeilen, ook met tegenwind kan je vooruit gaan (gevonden bij Lutje)

Drie vakantiebestemmingen

  • Spanje is mijn favoriet, en specifiek Mallorca waar ik graag nog eens naartoe wil
  • een van mijn droomvakanties is Ijsland, waar ik zou willen genieten van de natuur
  • en ik wil een lans breken voor ons eigen landje, want nergens anders vind je zoveel verscheidenheid in landschappen als in België zelf!

Drie dingen die ik dit jaar wil doen

  • genieten
  • een concert bijwonen van een van mijn favoriete artiesten/bands
  • blijven leven

En dan is het de bedoeling dat ik ook 3 bloggers tag om deze tag in te vullen. Daarvoor kies ik 3 bloggers (eigenlijk 4) die ik pas onlangs leerde kennen en hierdoor wat beter wil leren kennen…😉

Meisje

Saar

Ann-Sophie

Geen verplichting hoor, even goeie vrienden als jullie het niet zien zitten om deze in te vullen…

Groetjes,

Billy

29 thoughts on “Three things tag

  1. Allee we zijn weer een beetje wijzer geworden hoe onze Billy Irl in elkaar zit. Ja en wat concerten betreft, ik zou graag eens Muse, coldplay en placebo aan het werk zijn, maar dat zal voor Wim zijn pensioen zijn vrees ik. Fijn weekend!

  2. Hete Bliksem Billy, hahahahahaha😉 Goed, zover het onderonsje, het onze, ja erg leuk om te lezen toch wel weer, en fijn dat jij eigenlijk altijd door bent gegaan ook, via jou, vond ik de rest namelijk ook aardig terug😀

    X

  3. awel, deze keer heb ik dit wel eens gelezen, en jouw top 3 lezen staat me wel aan,alleen sta ik versteld omdat jij zoveel van muziek houdt, dat je daar niet 3 liedjes hebt die altijd in je hoofd zitten, ik heb dat zo en die nieuwkomers ga ik ook eens bekijken, maar ik heb ook nooit veel tijd en ga alleen terug bij bloggers die bij mij kwamen reageren

  4. Leuk om te lezen Billy, die tas kennen ze hier ook! Beide haha… enne ik vind het maar een lastige tag, dus ben opgelucht dat ik niet hoef haha (maar drie mensen noemen die ik volg enzo…)

  5. Hahahaha voordat ik het verschil in woord betekenis besef, ben ik nog serieus aan het denken; neemt hij echt soep mee overal waar hij naartoe gaat? :’-D

  6. Ik heb ook al zo’n exploderende feedreader. Het lijkt wel of iedereen steeds vaker gaat bloggen… En dan hebben ze ook nog eens zo’n lange tag, met weer een heleboel andere blogs om te bezoeken! Zo blijf ik bezig…

dit vind jij er van...

