The War on Drugs – Under the pressure

Alweer een tijd geleden dat ik nog van mijn favoriete muziek liet horen hier.
Van The War on Drugs zag ik onlangs een live-optreden op Acht tv. The War on Drugs is een Amerikaanse Indie-rockband, opgericht in 2005. Zij stonden dit jaar op Rock Werchter op het programma, en dit leverde hen schitterende kritieken op, zoals o.a. hier op de site van De Morgen. Under the pressure is een van hun bekendste nummers.

Muzikale groetjes!

Billy

Meer weten over mijn muzieksmaak: klik hier

Mijn muziekcollectie: klik hier

12 thoughts on “The War on Drugs – Under the pressure

dit vind jij er van...

