Weekendverslag 22 & 23 augustus

Zaterdagnamiddag zijn we nog eens met onze fietsvrienden op pad geweest. Deze keer vertrokken we vanuit Gavere, om het Land van Rode te verkennen. Deze streek situeert zich ten zuidoosten van Gent. Een toch wel miskende en onderschatte streek vind ik. Tamelijk glooiend en bosrijk, biedt deze een mooi alternatief voor de meer bekende Zwalmstreek. Wij hebben dan ook erg genoten van het parcours, en van het duidelijk aanwezig zonnetje. Na onze fietstocht hadden we samen bij ons thuis barbecue, en het aangename weertje zorgde voor een late uitloper…😉

Zondagmorgen een fietstochtje gemaakt met de racefiets, en daarna opnieuw de barbecue aan, deze keer om samen met dochter en schoonzoon een hapje te eten. Nadien zouden we met onze vriend naar het voetbal gaan, maar onze vriendin die nu chemo heeft ter behandeling van darmkanker was zodanig verzwakt dat hij haar naar het ziekenhuis moest brengen. Vrouwlief en ik brachten dan een bezoekje aan onze horeca-aanwinst hier, en daarna werden we uitgenodigd door schoonzus voor een drankje. Waar we meteen ons weekend mee afsloten.

Groetjes,

Billy

21 thoughts on “Weekendverslag 22 & 23 augustus

  1. Tijdens de fietstocht van zaterdag hadden jullie ook de mogelijkheid om op tijd jullie dorst te lessen (zie ik op de kaart), dat is nogal een pluim waard dat je kon wachten tot thuis😉
    Schoon weekend alweer billy en bovenal een sportief weekend. Triest van de vriendin, als dat geen ellende is😦

    • ik weet het, foto’s maken een blog ook zoveel interessanter. Maar fietsen en fotograferen gaat niet zo goed samen. En halt houden om een kiekje te nemen doe ik nu eenmaal niet zo gauw

  2. oh wat erg voor jullie vriendin billy, die chemo is zo’n rotzooi, hé, wij maken het nu in de familie mee, mijn oudste broer is erg ziek en het ziet er niet goed uit, kan geen chemo omdat z’n bloed niet goed is, ik vind het vreselijk om aan te zien..

  3. Wij hebben dit jaar nog helemaal niet gebarbecued. Een schande gewoon🙂 Ik vind het zo gezellig maar om de een of andere reden komt het er maar niet van.
    Sneu voor je vriend met de chemo. Je zou iemand zo graag willen helpen, maar je staat machteloos langs de zijlijn. De man van mijn vriendin heeft zijn chemokuur afgesloten en het heeft niets geholpen. Wel alle nare bijwerkingen.
    Sterkte voor jullie, je vriend en zijn familie.
    lieve groet

  4. Heerlijk he de BBQ, die stond hier ook van het weekend twee keer aan!
    Behalve de situatie van jullie vriendin en vriend verder zo te lezen een leuk weekend gehad.

dit vind jij er van...

