Windows 10

Het gloednieuwe, maanden op voorhand aangekondigde Windows 10 draait nu al een tijdje op mijn laptop. Nam een hele tijd in beslag om te installeren, en sindsdien werden ook al heel wat updates geïnstalleerd. In het begin heb ik de ook al nieuwe ingebouwde browser, Microsoft Edge, een kans gegeven. Maar die heeft de onhebbelijke gewoonte om plots zonder enige aanwijzing alle geopende vensters te sluiten. Heel vervelend als je een logje aan het typen bent natuurlijk. En dus schakelde ik toch maar weer over naar mijn vertrouwde en best degelijke Mozilla Firefox.

En jij, staat Windows 10 ook al bij jou op de pc en wat denk je erover?

Groetjes,

Billy

23 thoughts on “Windows 10

  1. Nog niet Billy, mezelf geen tijd voor gegund en ik weet van anderen dat het wat energie kan kosten het goed en degelijk draaiende te krijgen en die tijd heb ik pas na de verhuizing, dus windows wacht maar mooi op zijn beurt hahaha

  2. Ja, vanaf het moment dat ik hem kreeg, 1 dag later meteen erop gezet, gaat goed, maar ook in Chrome wil ie weleens aflsuiten uit zichzelf, zover gaat het nog redelijk goed, pas een paar keer gebeurd, maar ik dacht hacker misschien? hahahaha dat ligt dus aan windows 10, de edge heb ik dus helemaal niet gebruikt verder… er zitten een paar irritante zaken in, als ik aan het typen ben, dat mijn muis verschuift en dan van alles opent of elders verder gaat met tikken waar ik niet wil zijn, maar als dat alles is, verder draait ie eigenlijk gewoon…

    X

  3. de installatie van windows 10 duurde vrij lang..

    maar echte problemen heeft dit besturingssysteem niet opgeleverd..

    Edge lijkt me helemaal niet praktisch, dus gebruik ik het voor mij vertrouwde Google Chrome

    groeten

  4. Hij staat er al op er is niet zoveel verandert maar ik gebruik hem bijna alleen maar voor mijn foto’s al de rest met mijn tablet🙂 ook WordPress en soms googelen als het de moeite is en voor mails 🙂 fb,Twitter en instagram gebeuren op mijn tablet als ik daar goesting in heb ben niet zoveel bezig met sociale media🙂

  5. volgens mijn zoon is het beter nog ff te wachten, tot de kinderziektes weg zijn of hoe noemen ze dat, ik kan al wel veel mensen die het al gebruiken en tevreden zijn….
    ik wens je een hele leuke vrijdag en voor straks een heel tof weekend

  6. Ik loop ernstig achter altijd op dit soort dingen, geen windows 10 nog hier. Raar zeg dat het zichzelf afsluit. Sowieso vind ik tot nog toe Firefox toch ook altijd weer het prettigst.

  7. Nee, en dat ben ik ook niet van plan. Mijn laptop is zo oud dat-ie meteen op hol slaat, vrees ik. Maar ik vraag voor mijn verjaardag een nieuwe laptop🙂
    Op de laptop van mijn man en dochter draait W10 uitstekend.
    Zonnige groet

  8. thuis werk ik met windows8 ofzo en op het werk met xp en het gaat ook.
    Nee serieus, teveel negatieve dingen op blogs gelezen over dat downloaden.
    Ik blijf er voorlopig vanaf en laat het initiatief aan mijn zoon over.

dit vind jij er van...

