Voor de paus…

Vanmiddag stond een opleiding geprogrammeerd op het werk. Voor mij en mijn collega’s-ploegchefs. Maar 13h is vroeg als tijdstip om er te zijn als je nachtwerker bent. Daarom had ik de voorziene tijd van de opleiding (2 uur) vannacht eerder gestopt (om 3h dus) om toch voldoende slaap te hebben.

Kwam ik vanmiddag aan op het werk, bleek de opleiding geannuleerd!
Wat bleek: gisteren had de afdelingsverantwoordelijke een mail gestuurd (naar de mailbox op het werk) dat die opleiding verplaatst zou worden. Maar doordat vorige week software-aanpassingen gebeurd waren voor de logistieke bewegingen, was die mailbox onbeschikbaar gisteren. Wist ik dus nergens van…

En ik stond er dus voor de Paus vanmiddag… :-s

Groetjes,

Billy

25 thoughts on “Voor de paus…

  1. Voor de Paul staan is mooier dan voor Piet Snot of Jan Lul of Jan Doedel.
    Maar balen is het wel. Geweldige communicatie zeg!!!!!

  2. Er zijn tegenwoordig zoveel soorten communicatie middelen maar toch loopt er regelmatig een en ander mank omwille van slechte communicatie. Het wordt tijd dat we terug rooksignalen gebruiken.🙂

dit vind jij er van...

