Weekendverslag 13 & 14 juni

Dit weekend niet echt veel gedaan, maar wàt we deden telde dan ook voor méér…😉

Gisteravond was het huwelijksfeest van een neefje van vrouwlief. Hij is het manusje van alles in het restaurant van zijn moeders vriend, en enorm geliefd door alle klanten daar. Hij doet dan ook uitstekend zijn werk als opdiener en dat altijd met een brede smile.
Er waren dan ook enorm veel genodigden op zijn trouwfeest, deels op de uitgebreide receptie in de namiddag en deels op het avondfeest. En wij hebben genoten van een uitstekende maaltijd, en nadien bleef ik zowat constant op de dansvloer.
Het was 4u vanmorgen toen we in bed lagen…

Deze voormiddag sliep ik tot 11u, en na het ontbijt vanmiddag reden vrouwlief en ik met de fiets naar mijn moeder in het rustoord. Daarna maakten we een fietstochtje om uit te komen aan koopcenter Molecule, waar we voor mij 2 shorts kochten. Daarna thuis genoten van het zonnetje op ons terras. En vanavond kwamen onze kinderen en kleinkinderen langs om kaasschotel te eten voor vaderdag. En nu zijn die naar huis, en is het rustig uitbollen. Heerlijk!

Groetjes,

Billy

26 thoughts on “Weekendverslag 13 & 14 juni

  1. Ik vind het een hele prestatie om de dag na een trouwfeest (waar je zo veel gedanst hebt) met de fiets er op uit te gaan. Mijn benen (en hoofd) zouden daar geen zin in hebben😀 Klasse!

  2. Ja, jullie hadden gisteren vaderdag, hahaha wij komende zondag, nog geen idee of mijn ouders wel thuis zijn eigenlijk😉

    Dat was weer een fijn weekend, van harte voor de neef van jouw vrouw!

    X

  3. Niet veel gedaan? Ik heb regelmatig weekenden met minder hahaha. Rustige vrije dagen erbij vind ik dan ook echt super fijn eerlijk gezegd, wellicht scheelt dat in de beleving😉

  4. wat een fijne weekend heb je gehad.
    Wauw ik kan ook uren op de dansvloer dansen, mijn manlief die sta steeds aan de toog hihi.
    in augustus heb ik ook een trouwfeest van mijn nichtje, ik kijk der al echt naar uit.

dit vind jij er van...

