Verslag Pinksterweekend

Zaterdag zijn we gaan shoppen. Ik was toe aan een nieuwe broek. En door de Nina-dag van onze krant kon er extra voordelig geshopt worden. In e5-mode vond ik direct m’n gedacht, en nog een jeans er bovenop.
’s Avonds was er schieting voor het aanstaande huwelijk van een neefje van vrouwlief. Afsluiten deden we bij onze dochter en schoonzoon.

Zondag hielden we ’s middags barbecue met onze kinderen en kleinkinderen. Toen die de deur uit waren reden we nog met de fiets naar het centrum waar voor de 2e keer een barmannenrace werd gehouden. Helaas bleken alle zitjes op de terrasjes volzet, kan ook niet anders met zo’n mooi weertje, en reden we dan maar opnieuw huiswaarts. Nog even gekeken of een van de schoonzussen soms thuis was, maar ook dat viel tegen, zodat we dan maar op ons eigen terrasje nog een drankje nuttigden…😉

Gisteren was ik vroeg uit de veren, en na ontbijt nam ik de racefiets op de wagen om naar Marke te rijden. Daar ging de Sinksenrally door van WTC de Morgentrappers uit Aalbeke. Ik koos om de 75 km te rijden, wat vlotjes ging ondanks de weinige kilometers die ik al op de racefiets reed dit jaar.
’s Middags gingen we eten met dochter, schoonzoon en kleinzoon Mero in restaurant Oase in Nederename. Het menu was niet slecht, maar gewoontjes. Voor 5 euro meer eten we in ons favoriete restaurant stukken gastronomischer.
Na het eten brachten we samen nog een bezoekje aan mijn schoonmoeder in het rustoord, en sloten we de dag af op ons terras. Al bleven we daar niet zo lang meer zitten daar het serieus afkoelde ’s avonds.

Groetjes,

Billy

12 thoughts on “Verslag Pinksterweekend

  1. Heerlijk als je meteen slaagt als je wat in je hoofd hebt. Sterker nog, nog een jeans erbij ook. Ik loop stad en land af voor nieuwe schoenen maar helaas nog niet gevonden.
    Wat een schieting was wist ik ook niet maar heb ik in het blog hierboven al gelezen. Vind t wel wat hebben.
    Groetjes Inge

  2. Veel plezier van je nieuwe kleren! Fijn dat het eerste pinksterdag zulk mooi weer was. Heerlijk om weer te kunnen bbq’en. Om over fietsen en op terrasjes zitten maar te zwijgen.
    Liefs Kakel

dit vind jij er van...

