Van een lang weekend en de Album 500

Sinds vandaag kan ik zoals heel wat mensen genieten van een lang weekend. Aanleiding hiervoor is natuurlijk Hemelvaartsdag en een bijkomende brugdag morgen.
Er staat bitter weinig op ons programma de komende dagen. Straks een communicantje vieren, en vanavond een verjaardag met onze vriendenbende.
Veel ruimte om te fietsen, maar de voorspellingen zijn niet zo denderend zodat ook dat misschien niet zal doorgaan…😦

Thuis heb ik dan nog 1 troost, ik kan de Album 500 volgen op Studio Brussel. Toch wel een lijst die ik met grotere aandacht volg. Tot morgenavond 20h kan je de keuze van de muziekredactie en de luisteraars volgen op http://stubru.be/album500/volgdealbum500. Er zijn al schitterende albums de revue gepasseerd, en persoonlijk stel ik me soms wel de vraag waarom sommige albums op zo’n lage plaats eindigen… Zal wel te maken hebben met persoonlijke voorkeuren en leeftijdsverschillen van de luisteraars.

Ik wens jullie een aangenaam weekend toe!

Groetjes,

Billy

21 thoughts on “Van een lang weekend en de Album 500

  1. Hier ook niet zoveel op het programma. Deze namiddag cake gebakken en nu luieren. Morgen boodschappen en veel voorbereidend koken voor zaterdag en maandag.
    Zondag uit eten met schoonouders en maandag gaan figureren voor reclamespot in Brussel. Geniet van het weekend!

  2. Gewoon per dag live bekijken buiten Billy, dat weer, gezien het hier vandaag ook enorm slecht zou worden, nou.. tot nu toe, droog, wolken ja, blauwe lucht ja, zon? JA… 😉 Wind, oké… nog niet zuid maar het is droog en mooi!

    En die album top 500, ja dat hebben wij hier ook elk jaar met de Top2000 hahahaha en waarom elk jaar praktisch hetzelfde nummer op 1 blijft staan, pffffffff dat is eigenlijk nog erger, want ik ben dat nummer nu zooooooo zat, en dat dankzij een top…. welk nummer vraag je je nu af? Bohemian Rhapsody…… Queen… ik heb hem nou wel gehoord, hahaha

  3. Vandaag kreeg ik post en ik moest meteen aan jou denken. Ik doe mee aan Postcrossing en ontving een kaart uit België. Niet zo bijzonder, zou je zeggen, maar het was een zwart/wit kaart met twee heren op een terras met een glas bier dat nog groter was dan hun hoofd🙂
    Houd moed, Billy, eens wordt het zonnig…
    Fijn weekend!
    Liefs Kakel

  4. niet teveel luisteren naar die voorspellingen, billy!
    van al de regen die ze de laatste dagen voorspeld hebben is hier nog niet veel van uitgevallen.
    (en dat ondanks het feit dat den hof wel wat regen kan gebruiken! mja .. dat het dat ’s nachts maar doet, eh!) 😀

    warm weekend,

  5. Jammer he die stomme weersvoorspellingen. Ik kan dan ook niet skaten, zo jammer. Was 1 dag mooi weer maar had ik last van m’n PDS, dus ook niet echt fijn te skaten.

    Dat de zon maar snel zich mag laten zien (zolang de regen maar wegblijft ben ik allang blij)

  6. Het weekend is inmiddels voorbij maar ik hoop dat je er toch van genoten hebt! Wij hadden nog best aardig weer met soms een zonnetje wat tevoorschijn kwam. En ja inderdaad, tot 12 uur slapen is zonde van de dag maar toch ook wel errug lekker hoor🙂

dit vind jij er van...

