Stilaan uitzonderlijk

Gisteren waren onze beste vrienden 43 jaar gehuwd. Wij zijn er natuurlijk iets op gaan drinken…😉
Binnen enkele dagen zijn we zelf 31 jaar gehuwd. Niet te geloven hoe snel die tijd gaat. Stilaan horen we bij de uitzonderingen die het zo lang volhouden…😛

Morgen vertrekken we met onze kinderen en kleinkinderen op weekend naar Coo (Stavelot). Daar huren we een vakantiewoning niet zo gek ver van de watervallen. Terwijl onze schoonzoon en ik er in de regio een van de mooiste wandelingen van België zullen maken, gaat de rest naar Plopsacoo.

Ik wens jullie al een heel fijn weekend toe!

Liefs,

Billy

24 thoughts on “Stilaan uitzonderlijk

  1. Daar zijn nabij Coo op vakantie geweest en dat is ons uitstekend bevallen. En álles is beter dan naar een “pret”park gaan. Maar om je (klein) een plezier te doen, offeren ouders zich graag op.
    Alvast gefeliciteerd met jullie huwelijksfeest en fijne dagen in Coo!
    Groetjes Kakel

  2. Gefeliciteerd Billy. en je vrouwtje.Het is daar een mooie streek om te wandelen en het gaat heel goed weer worden.Geniet er van en beleef een fantastisch weekend met de familie.

  3. 31, ik ben net aan het tellen, als ik nog getrouwd was, en het was toen juist op deze dag 8 mei 1981, was ik anders al 34 jaar gehuwd geweest…
    maar nu ben ik gelukkig :o)
    maar ik ben altijd blij als mensen lang samen zijn die gelukkig zijn met elkaar, het is iets om te koesteren

  4. 31 jaar, toppie! Je hoort dat inderdaad niet meer zo vaak!
    Mijn ouders zijn ook nog samen, en ik vind dat toch best wel fijn en gezellig, zeker als ik dat vergelijk met veel vrienden waar het anders is.

dit vind jij er van...

